Geen.........

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Snoezepoes, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    hoi

Kan het voorkomen dat je in het begin helemaal geen symptomen hebt? Dus niet misselijk, geen pijnlijke borsten etc etc?
    Maar dat je toch ECHT wel zwanger bent?

Wie heeft hier ervaring mee?

Liefs Snoezepoes

2. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    het kan allemaal....

3. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    ok.....daar heb ik wat aan hahahaha

Verder niemand?

4. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    ik kan je daar niet zoveel bij helpen... ik heb al symptomen en zo sinds voor mijn NOD, dus ik kan niet veel zeggen over hoe het is om zwanger te zijn zonder symptomen..

maar ik hoorde laatst weer een verhaal van een meisje dat op vakantie in het ziekenhuis terecht kwam met vreselijke buikpijn. Ze was in Spanje en dacht dat er een foute mossel of garnaal in de paella had gezeten... maar bleek dus te gaan bevallen...
    Het arme kind wist niet eens dat ze zwanger was... gewoon ongi geweest, nauwelijks aangekomen... geen zichtbaar buikje...

het kan dus allemaal...

sorry dat je er niets aan hebt... ik wilde je gewoon zeggen dat het kan, maar dat ik er geen ervaring mee heb....

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    jahoor, je kan symptoomloos zwanger zijn.
    Ikzelf heb nog niet echt zwangerschapskwalen gehad (behalve dan zo nu en dan erg moe....)
    Soms is het best raar, je doet alles nog, wordt ook niet geremd door je lichaam, maar je bent toch echt zwanger
    Naarmate je buik groeit heb je dan toch meer bevestiging....
    Ja, het kan dus!

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ja hoor, kan prima.

7. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb ook nog niet echt kwaaltjes...
    Iets wat gevoelige borsten en soms wat moe maar verder voel ik me harstikke goed!vrolijk etc!

8. Valentijn32

6 nov 2008
    66
    0
    0
    Ik wilde net een topic hierover openen. Ben nu bijna 7 weken en nog geen symptomen. Weet eigenlijk niet meer zo goed of ik dat bij de eerste ook had. Weet wel dat ik hoe meer ik richting dertien weken ging hoe meer moe ik werd. Maar nu nog helemaal niets.

Wat kan je daar onzeker van worden he.....grrr, was het maar vast echo tijd!

9. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ja dat kan! Zeer zeker! Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap helemaal nergens last van gehad, wist eigenlijk niet dat ik zwanger was behalve dat mijn buik enorm in de weg ging zitten op een gegeven moment :D Eigenlijk was ik topfit; kon de hele wereld aan!
    Nu ben ik weer zwanger (acht weken) en merk ik weer niets. Ben alleen meer vermoeid, maar dat kan ook te maken hebben met die peuter die hier rondloopt nu.
    Ik zou zeggen: geniet er maar van! Ik ken genoeg andere verhalen.

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

hebben jullie wel innestelingsbloedingen gehad?

11. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja ik krijg morgen uitslag! Ik heb wel symptomen maar dat kan ook door andere dingen komen hoor!
    Dus ik zie het morgen!

Maar idd! Hebben jullie wel innestelingsbloed gehad of hoeft dat ook niet perse?

Liefss

12. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Hier is ook al een topic over, moet je hier even een paar pagina's terug denk ik allemaal meiden die geen symptomen hadden en wel zwanger waren/zijn.

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ja kan hoor, ik had voor NOD helemaal geen symptomen!
    Die kwamen pas met 6,5 week ;)

Had wel wat andere rare dingetjes... koud aanvoelende voeten (maar had het niet koud) en ik was lekker druk! (ben normaal heel rustig persoon, maar nu niet :) )
    Maar dit zijn van die dingen die je achteraf pas verklaart ;)

14. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    hier begonnen de kwaaltjes tegen de 7weken pas
    en ervoor helemaal niks,niet misselijk,geen grotere of gevoelige borsten enz enz

15. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook bijna nergens last van, alleen wat gevoelige borsten en misschien wat moe-er dan normaal. O ja, en ik heb normaal vaak last van migraine en dat heb ik nu al een maand niet meer gehad! Dat is wel een voordeel!

Maar verder vraag ik me af en toe wel af of ik echt wel zwanger ben... gelukkig volgende week de eerste echo, dan weten we het zeker!

Sterkte allemaal!

16. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Neehoor, heb alleen zo rond mijn MOD 4-5 dagen bruinverlies gehad (en dacht gewoon dat ik ongesteld was <was namelijk mijn eerste ronde zonder pil en ik dacht dat het gewoon allemaal nog op gang moest komen....>)

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Nee, ook geen innestelingsbloeding gehad en ook geen knapje of iets gevoeld. Voel mijn eisprong ook nooit. Helemaal niets gevoeld ;)

18. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ik heb alleen last van gespannen ()() maar voor de rest voel ik ook niets.
    Ik ben niet meer moe dan anders, ik ben niet emotioneel, ben niet misselijk. Ik heb eigenlijk ook nergens last van en ik heb gelijk net het gevoel dat ik niet zwanger ben, kan het nog altijd niet geloven

19. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Ik ken idd ook een collega die pas vanaf week 7 lichte kwaaltjes kreeg. Ze was alleen een beetje moe en had meer honger. Alles kan....

20. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Nee hoor, geen bloeding: niets! En de kwaaltjes kwamen ook niet later, ze kwamen helemaal niet. Ik heb echt negen maanden nergens last van gehad. Hopelijk de komende zeven maanden ook!

Deel Deze Pagina