ja we moeten er toch aan geloven, het sneeuwt! Mijn zoon vind het iig helemaal niks, gilt moord en brand uit. Die blijft dan ook lekker van achter t raam naar de vlokjes kijken. geen haar op zn hoofd die eraan denkt om naar buiten te gaan. Kom maar op met jullie sneeuw foto's! Ik begin wel Zo zag t er 10min geleden uit maar tis ondertussen al meer geworden. Locatie: achtertuin - Flevoland
wow bij jouw ligt er ook zoveel hier ook ... het is echt ongelovelijk en het blijft maar door sneeuwen
Jeetje bij jou ligt al veel sneeuw!... Hier ligt net onze tuin tafel bedekt zeg maar... Maar ook ik vind het helemaal niets sneeuw... dus van mij mag het snel weer weg zijn!
ja dis echt gewoon te belachelijk voor woorden zo veel ligt er hier. En noway dat t snel stopt met sneeuwen want t komt met bakken uit de hemel vallen.
Slee aan de kinderwagen binden en lopen maar! (beetje moeilijk te zien, er loopt een touwtje van de wagen naar de slee View attachment 220428 Wat een lol! View attachment 220429 totdat ze in de sneeuw vallen... toen was er niks meer aan... nu hebben we zon, hopelijk komt er nog meer sneeuw! locatie: Groningen
Woo wat ligt er veel bij jullie! Hier net een heeeeel dun laagje. Is al wel vanaf 11 uur licht aan het sneeuwen, maar kan niet zeggen dat er dus al veel ligt op de straten. Hier dus geen sneeuwpret hahah. Al blijf ik met mn zwangere buikje maar lekker binnen!!
Twente hier, nog maar een dun laagje... Maar jeetje wat een pak zeg!! Komen de winterbanden toch nog van pas deze winter
Foto vanuit ons slaapkamerraam en de tweede is Nijn die voor het eerst kennismaakt met sneeuw <3 Is trouwens op de grens Groningen en Friesland
View attachment 220443 Onze zoon was niet uit de sneeuw weg te slaan! Hij vond het geweldig haha. Tis nu opgehouden met sneeuwen. Nu schijnt de zon.