"Je" hoeft ook niet te beginnen met op de vuist te gaan om in een uit de hand gelopen ruzie terecht te komen. Daar kan de ander namelijk ook zonder dat jij dat wil aan beginnen. Ik zou het ook niet gedaan hebben als ik 3 kinderen rond had scharrelen met die leeftijd. Kat in het nauw maakt rare sprongen. Nu wel aangezien ik een stevige 15 jarige heb die het niet zou pikken als iemand zn handen niet thuis hield bij me
nou eh hier is eens ruzie geweest met 2 vriendinnen en mijn kinderen hebben er dagen later nog over gehad dit is dus niks te overdreven ligt er denk echt aan hoe gevoelig n kind is woorden kan een kind al schade ja in vertrouwen
helaas hier nog geen 15 maar 6,3 en 1,5 jaar en ze hebben al best wat gezien wat al niet hoort en daar wil ik ze nu voor beschermen mijn man heeft gebeld en de rest af gehandeld
Ik ben eigelijk toch wel benieuwd hoe dit vreemde verhaal afgelopen is! Heb t net ff op me gemak zitten lezen! Lullig verhaal! Maar ik was er toch echt zelf achter hene gegaan!! En mij lijkt t zo stom van je "vrienden" om het te stelen! Ze veraaie dr eige toch! Maar goed, poets de mensen tegenwoordig nie uit.. Ik ben zooo vaak dingen kwijt! Er van overtuigd zijn het daar neergelegt te hebben en uiteindelijk ligt t toch ergens anders! Misschien heb je ze intussen al gevonden.. Ik hoop t voor je!
Vind dit helemaal niet arrogant, ik denk daar precies hetzelfde over. Je kiest je vrienden zelf uit hoor, dus ook wie je binnenlaat. En ik leg dus ook niets weg. Zou er eerder op gewezen worden als portemonnee open op tafel ligt ofzo. En aangifte zou ook niet bij me opgekomen zijn.. Raar verhaal..
toch is het arrogant, ts heeft niet bewust criminelen binnen gelaten.... ik vind dat super veroordelend en kleinerend.... iedereen kan opgelicht worden en in zijn vertrouwen beschaamd raken.... naar de politie aangifte doen zou ik ook niet gauw doen, zou wel aangifte doen en vermelden wie het zou kunnen hebben gedaan....
Helemaal mee eens! Indd een heeeel vreemd verhaal! En ook vreemd dat ze niets meer laat horen.... Misschien mensen beschuldigd van dingen terwijl ze de spullen miss zelf op een andere plaats gelegt heeft.........
Ik zie t ook! En t verhaal blijft apart!! En als ze denkt dat de verzekering t vergoed heeft ze t wijd mis.. Zijn zat mensen die op zon manier ff denken de verzekering te tillen.. Maaaaar zolang er geeen braaksporen zijn.................
Het viel mij gewoon op dat ze haar topic met haar oude naam was gestart...en nu zag ik opeens haar nieuwe naam. Heb een redelijk goed geheugen.
Oh haha ik kijk eigenlijk nooit naar ander topics van een topic opener. Ik kijk alleen naar onderwerpen waar ik op wil reageren hahaga
Het viel mij wel op dat ik die nickname opvallend vond en niet kon herinneren.. Dus kan goed dat hij nieuw is.. Ben nu wel benieuwd waarom
tering gelijk die beoordelingen van jullie bah bah mijn naam is veranderd wegens omstandigheden zo what daarbij heb niemand voor de kop gestoten en mijn spullen zijn nog steeds weg dus gestolen heb ook niemand beoordeelt aangifte heb ik ook gedaan ja ik laat niet met mij sollen of je nou mijn beste vriendin bent of niet mijn spullen zijn gestolen klaar uit ik heb niemand opgelicht en ook geen verzekering wat een misselijke opmerking is dat zeg gatverdamme als je niks beters te doen hebt dan een ander in de slijk te halen hou dan je mond hoe raar het verhaal ook is het is gewoon gebeurd klaar en geen van 3 komt nog binnen heb ook niks van mijn verzekering gehoord dus tering zeg kennen jullie mij persoonelijk ofzo dat jullie gelijk kunnen en mogen oordelen begin dit echt spuug zat te worden er is altijd we een of ander vreselijk verdomde rot opmerking of beoordeling je kan niks meer neer zetten zonder gelijk een hele verhaal te krijgen en aan te moeten horen pfff so be it heb ook wel wat beters te doen dan alleen maar te reageren op zulke beschuldigingen bedankt voor de meiden die wel mijn verhaal geloven en die mij ook leuke antwoorden geven... bij de laat ik dadelijk deze topic sluiten
waar is al dat getering voor nodig, wooooooooooooooow, nee hoor, dat je de reacties niet leuk vind, alla maar dat gescheld nee erg treurig zeg. doe je dat ook waar je kinderen bij zijn. sorry dat ik het vraag maar vind dat zooooo erg dat mensen schelden met ziektes. je zou het maar hebben? verder geen op of aanmerkingen hoor, iedereen moet handelen wat hij denkt dat goed is,. en dit is joun manier prima toch, hoef je niet om te gaan schelden dat doet niemand hier verder. schelden is een te kort aan woorden, zo jammer.