wat een verhaal :S wat bedoel je precies met ze geven elkaar schuld.. wat zeggen ze dan? en tsja nee is niet leuk beschuldigd worden maar wat moet ts doen? gewoon laten ? de onschuldige moeten dit niet persoonlijk zien en dat dit gewoon helaas moet gebeuren ..hun zouden het precies hetzelfde gedaan hebben als iemand ook zo vaag doet en zo een situatie meemaken.. als een van je vrienden verbaasd waren en met je meeleven zou ik ze laten .................best wel moeilijk en jammer dat dit moest gebeuren doe wat je moet doen!
Als een van mijn beste vriendinnen aangifte tegen me doet ivm diefstal... Dan weet ik al dat de vriendschap niks waard zou zijn aangezien ze mij dan niet zo goed kent. En t zou gelijk einde vriendschap betekenen
wat ik bedoel met mijn ´aanname opmerking´ is dat er gemakshalve maar vanuit wordt gegaan dat er 1 dader is. Voor hetzelfde geld zitten ze er wel alle drie achter óf voor hetzelfde geld vind ts de spullen wel weer terug elders in huis.
Ik snap alleen niet hoe je deze mensen je beste vrienden kunt noemen..... en dan met nadruk op beste.... dat gaat er bij mij echt niet in...
@ het is ook zeker moeilijk en heb er over na gedacht hoe anders op te lossen het is zo moeilijk we weten nu ook niet meer wat te doen en hoe er over te denken @booey ja dat is een goede wat je zegt daar heb ik even over na moeten denken en denk nu ook als er zo iets gebeurd en ze geven elkaar de schuld 1 iemand heeft mee gebeld met bv t-mobile wat te doen en hoe aan te pakken andere 2 gingen verder met pingen en bellen en deden net of het ze niks deed dat deed best pijn de ander heeft nog mee gezocht en gedaan alles na gelopen zelfs in de wasmachine gekeken je moet iets heb ze ook gisteren gezegt dat ik ze niet meer kan zien of beschouwen als beste vriend pff zag ik mijn spullen maar terug maar helaas @yasminaa ze wezen na elkaar met de vinger misschien het jij het wel gedaan en mij ook de schuld geven ja het is een verzekerings kwestie misschien pleeg jij wel fraude nou echt dat zal ik nooit doen dan had ik niet eens overstuur geweest en boos dat mijn spullen weg waren heel raar allemaal snap het ook niet meer
Dat snap ik maar ik heb het over het feit dat je VALS beschuldigd word, daar doelen de meeste hier op.. Ik zou jou echt niet meer als vriendin beschouwen en de vriendschap verbreken
een van de 3 moet het hebben gedaan ik ga nu niet met een fijn gevoel met een van hen koffie drinken zo gek is dat niet als er gestolen is bij een van mijn vrienden stel dat een van hen het niet is dan zal ik mijn excuses aan bieden en kijken waar we verder kunnen gaan het is niet anders het is gewoon weg spullenkrijgen niet zomaar pootjes en misschien heel cruw en gemeen maar ik ga niet op mn gemak ff koffie drinken of gezellig met ze wezen dat kan nu gewoon niet misschien vind jij dat heel gek en dom maar ik vind het gewoon helemaal niet fijn ik vind het net zo goed een klote situatie maar wat moet ik dan?
Zo bedoel ik het niet, ik snap heus wel dat je nu niet bij ze op de koffie gaat en dat zou ik ook niet doen, ik vind het alleen wel een hele aanname dat je ze beschuldigd, wie weet hebben ze het helemaal niet gedaan en ben je misschien toch slordig geweest ( ik zeg niet dat het zo is ik noem maar even een voorbeeld ) Stel dat dat straks zo blijkt dan zou ik dus geen vriendinnen met je meer willen zijn, zo bedoelde ik het.
Weet je wat ik het knappe vind..... Die spullen zijn verdwenen toen jij even naar de toilet was ofzo... Dan hebben de mensen die in de huiskamer zaten het toch allemaal kunnen zien.....
daarbij is een ipad lastig in ej jaszak t stoppen en heb je een grote tas nodig om die te kunnen verstoppen en te pakken.
Ik vind het sowieso knap dat ze de verstopte spullen snel gevonden hebben. Bedoel hoelang zit je op de plee met visite? Neem aan dat je niet uitgebreid gaat zitten poepen..
TS: wat akelig dat er mogleijk door je vrienden spullen uit je huis zijn meegenomen. Nu schreef je dat jullie in de tuin zaten, kan er echt niet iemand door de voordeur oid snel je huis zijn binnengekomen? 2 Jaar geleden is er bij ons ingebroken en de politie zei dat een goede inbreker nog geen 30 sec. nodig had om bijna al je dure app. mee te nemen. Het is wel goed dat je aangifte hebt gedaan, want ten eerste krijg je nu zaken vergoed van de verzekering, en ten tweede gaan ze nu je spullen traceren. Dat hebben ze bij ons ook gedaan van de politie, en zodra er met je gestolen telefoon wordt gebeld krijgen hun dat door! (en zo kwamen mijn spullen ook bij me terug )
we hebben ook in de tuin gezeten en de andere zijn ook eens naar de wc geweest of even kijken bij hun telefoon die ook bij de tafel lag dus het kan zomaar je weet maar nooit... het blijft een moeilijke situatie want we weten het gewoon niet @kippiekip ik snap je wel hoor vind het ook een erg moeilijke situatie maar we zijn nog steeds aan het zoeken en kijken en nog steeds niks gevonden hebben nu echt alle plekjes gehad en slordig ben ik echt niet ben heel zuinig op mijn spullentjes we leggen het altijd weg waar het bv geen schade kan brengen...
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het maar een raar verhaal. Met wat voor mensen ga jij om??? Laat je die ook in de buurt van je kinderen?
Ik vind het maar een raar verhaal... Heb je je tablet niet perongeluk mee naar boven genomen, en daar laten liggen? Ik sjouw namelijk ook de hele dag met dat ding rond.... Mee naar de zolder voor een muziekje tijdens het strijken. Ff synchroniseren met de laptop omdat ik iets moet hebben. Mee de tuin in om een boek via ibooks te kunnen lezen. Met andere woorden: hij ligt overal en nergens! Als ie niet in gebruik is, ligt ie ook wel op een vaste plaats, maar soms vergeet ik hem ook gewoon mee naar beneden te nemen. En je telefoon, niet in je jaszak/handtas of zo iets? Mijn iphone batterij trekt het ook maar 1 dag, dus als ik die nu in jouw situatie zou moeten bellen zou ik ook de voicemail krijgen...en een telefoon die geen geluid maakt, is natuurlijk ook wel heel moeilijk te vinden.
Mijn oma zat afgelopen zomer op haar balkonnetje (seniorenflatje) en ze hoorde wat ze dacht dat het de krant was ze drinkt haar koffie leeg en loopt naar binnen (balkon grenst aan slaapkamer) ze loopt de huiskamer in en alle kasten staan gewoon open... Waren dus ook binnen geweest gelukkig niets meegenomen het is misschien in een paar min gebeurd...