kan je nu niemand meer in huis vertrouwen

Discussie in 'De lounge' gestart door mv3hartendiefjes, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

dank jullie wel voor jullie begrip en lieve en wijze woorden
    poeh lees ook over het misbruik jeetje dan ben je echt ff stil geslagen:$
    iets wat je totaal niet verwacht en toch is gebeurd

@kippiekip ze zullen geen huiszoeking doen voor de rest weet ik het niet hoop dat ze gewoon mijn spullen zullen vinden op een of ander manier:(

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    100% mee eens!

3. Wat een klote situatie zeg.

Weet je waar die vrienden wonen? Houd Marktplaats in de gaten, gestolen goederen worden uiteraard graag verkocht. Een advertentie met gezocht: tablet met serienummer blablabla. Het valt wellicht te proberen.

Wij hebben ter voorkoming van diefstal v/d iPad een gegrafeerd logo aan de achterkant, met onze gegevens. Misschien een tip voor als je nog eens een tablet koopt en bang bent voor diefstal.

Die vriend die zo matig reageerde. Is dat degene die eerder voor diefstal was gepakt?

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Dat wie de spullen vinden ?? Die 3 '' vrienden '' ??

5. mv3hartendiefjes

we zijn nu sinds het is gebeurd mp in de gaten aan het houden

die gene die zo matig reageerd is inderdaad die meerdere keer heeft gestolen:)

6. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoop dat je je spullen nog terug krijgt.
    wat erg dat er zulke mensen zijn blijf met je poten van ander mans spullen af!!!

maar heb je geen mensen te logeren gehad ofzo die er bij konden?

en die gene die niet meer reageert kan de politie daar niks mee?

7. mv3hartendiefjes

heb niemand te logeren gehad
    het is gewoon heel raar vind het echt te zot:(

8. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    ik heb niet alles meer gelezen maarre heb je al kunnen uitgooglen wie het was?

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

sterkte mamamanuela,hopelijk krijg je je spulletjes nog terug,of kom je te weten wie het nou uiteindelijk gedaan heeft.
    Het blijft knagen he.

10. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Kun je niet gewoon een keer onverwachts bij alle 3 langs gaan op zeer korte termijn? Voor het zelfde geldt vind jij jouw spullen op een kast, tafel o.i.d. Daarnaast kun je ook zien hoe ze reageren als jij voor de deur staat.

11. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik heb eerlijk gezegd nooit mensen over de vloer die dit zouden doen...het zou dus ook nooit in me opkomen als er iets weg is aangifte te doen tegen mensen die op bezoek zijn geweest.
    Vraag me dan toch af wat voor soort mensen je binnenlaat bij jezelf en dus ook je kinderen......

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik geloof ook niet dat ik zulke " vrienden" heb, maar zeker weten doe je het nooit..

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik vind dit van die arogante opmerkingen... tuurlijk kan jou dit ook overkomen.....sommigen wordenden zelfs door eigen zus, broer of ouders bestolen....

mensen kunnen zich heel lang heel goed en betrouwbaar voordoen, daar kan iedereen slachtoffer van worden.

14. mv3hartendiefjes

meiden van 2 meiden: eh hoe kan je dat nou zo zeker weten ik wist ook zeker dat ik niet zulke vrienden had en wat bedoel je met mijn kinderen:$
    ik zou mijn kinderen nooit in gevaar brengen
    maar zo iets verwacht niet zeer zeker niet van je vrienden sorry maar hier gaan mijn haren wel even van naar boven;)

Werner gaat vandaag langs om op de koffie te gaan bij wijze van..
    ben benieuwd denk niet dat je zo iets terugvind neem aan je dit gelijk verkoopt of ergens anders brengt om hem over n paar maanden te gaan gebruiken ofzo..
    het is en blijft erg moeilijk zo iets verwacht je van helemaal niemand zeker niet van vrienden:(

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Je kunt NOOIT voor 100% zeker weten dat je vrienden dit NIET doen

Sommige zeggen ook " mijn man zou noooooit vreemdgaan" en hij doet het achteraf toch en zeggen ze " dat had ik nooit achter hen gezocht" of wat denk je van een Robert M, of moordenaar? Die familie of vrienden zeiden ook vast " dat zou Robert nooooit doen"

NIKS is zeker in het leven, en je kan niemand voor de volle 100% vertrouwen behalve jezelf

16. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Hoi Mamamanuela,

Wilde eigenlijk weten hoe het nu met je is. Het is niet niks wat er gebeurd is. Je vertrouwen is beschaamd. En dan toch de aangifte tegen 3 van je vrienden.
    En hoe is jouw partner eronder?

Gr, Bo

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nou geloof me ik was ze even vriendelijk achterna gegaan !

18. mv3hartendiefjes

dak je wel meid dat je naar mij vraagt zo lief

het gaat wel goed ik probeer me zo min mogelijk mee bezig te houden en lekker te genieten van de kinderen gezellig weg dadelijk ben er blij mee
    het is niet anders hoe rot het ook is mn vertrouwen hop ik ergens nog terug te krijgen en te vinden
    en ook in mensen dat is gewoon rond weg foetsie:(

19. mv3hartendiefjes

ja maar als je 3 koters rond hebt lopen kan je ze niet even achterna gaan kinderen kunnen worden beschadigt als je zulke dingen gaat vragen er komt altijd ruzie dus loopt altijd uit de hand
    mijn man had het ook gedaan maar ik niet omdat ik dan zulke dingen weer ga denken mijn kindjes misschien stom :)

20. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Hoezo beschadigd ?? Kinderen beschadigen niet zo snel hoor, als jij het gewoon op een normale manier afhandeld... Als ik maar 1 moment zou hebben gedacht dat zij het hadden gedaan dan was ik er direct naar toe gegaan. Je hoeft niet gelijk op de vuist te gaan met die mensen. Eerlijk gezegd vind ik dit een beetje overdreven.

Deel Deze Pagina