Vanavond kan ik EINDELIJK bij een gyn terecht. Het is wel telefonisch maar dan kan ik tenminste mijn verhaal doen!!!! Ik ben er zo blij mee. Hopelijk kan ze me geruststellen ofwel zeggen dat ik onmiddellijk moet komen either way ik heb dan tenminste iemand aan de lijn die weet waarover ze spreekt toch? Ben zo nieuwsgierig naar wat ze te zeggen heeft...
Weer gestopt... Volgens de huisarts was het mijn menstruatie. Maar ik lees overal dat de eerste menstruatie na je curretage altijd zo hevig is. Daar kan ik dan niet over meespreken.
Hoi meiden, ik heb eindelijk wat antwoorden 1) de gyn denkt wel dat het mogelijk is dat ik terug zwanger ben. Zelfs met de roze/bruine afscheiding MAAR ze zegt ook het kan evengoed je ongesteldheid zijn die zo weinig is omdat je cyclus niet goed is verlopen. Dan zou ik binnen de 4 weken wel flink ongesteld moeten worden. Aan verklevingen denkt ze niet omdat dat veel pijn geeft blijkbaar... Nog ff afwachten.
mocht je niet even komen lolieke? Ik zit immers met een soortgelijk probleem. Toch even mijn gyn gebeld en die wil maandag toch dat ik even langskom. (hoewel ik wel zeker weet dat ik niet zwanger ben.. De test is negatief gebleven vorige week.. )
Maandag bloedprik... Verder gaat het nu wel met me. Nanette, nee ik moest niet direct langskomen. Maar goed voor je dat jij wel even mag! Hou me op de hoogte. Omdat dit mijn eerste cyclus zou zijn maakte ze zich geen zorgen. Blijkbaar als het mijn ongesteldheid is zou mijn baarmoederslijmvlies nog niet helemaal hersteld zijn...
Hoi Lolieken, ik heb je ervaringen even vluchtig gelezen maar misschien is er bij jou het zelfde aan de hand als bij mij.... Ik heb in dec een curretage ondergaan, alles goed verlopen, precies na 4 wk weer bloedverlies maar heel weinig en inderdaad hebben de meeste een fikse ongi na een curretage. In die 4 wk geen eisprong de cyclus erna wel.....maar weer een hele korte ongi met heel weinig bloedverlies. Aangezien bij mij v.a. de curretage eenstreepje zichtbaar is gebleven op mn ovutest vertrouwde ik het niet en nu blijk ik een cyste te hebben overgehouden aan mn laatste zwangerschap. Deze cyste zorgt ervoor dat na mn eisprong het baarmoederslijmvlies weer afgebroken wordt!! Zo wordt je dus nooit zwanger!!! In april wordt de cyste operatief verwijderd! Ik weet niet of dit precies met jouw probleem overeenkomt maar wellicht kun je hier iets mee. Je weet maar nooit....Sterkte!!
Klopt (met de nadruk op was :x). Predictor heeft aardig wat HCG nodig. Maar geen positieve ovulatietest gezien....
hey lolieken ben je al wat wijzer? Ik ben vandaag naar de gyn geweest. Die heeft ondanks de neg testen toch een echo gemaakt. Geen baby te zien natuurlijk. Ze vertelde dat het afwijkende beeld van de cyclus wrsch toch door de mk kwam. Misschien gewoon weinig opgebouwd oid. Ik moet een cyclus afwachten en dan kijken hoe het gaat..
Hey meid, ik hoefde niet meer naar de dokter. Ik ben echt ongesteld geworden... Niet zo zwaar als ik verwacht had maar het is wel duidelijk een ongesteldheid met bijhorende klachten: krampjes, pijnlijke borsten en hoofdpijn. Ik ben heel blij al had ik wel een zware bloeding verwacht maar ze trekt meer op mijn normale ongesteldheid en dat is nooit heel zwaar en nu is het net iets minder dan anders. Geen idee vanaf wanneer ik nu moet beginnen tellen want was al langer dan 9 dagen aan het "bloeden" = roze afscheiding maar sinds zaterdag werd het meer. Vandaag is het duidelijk meer en roder. Echt gek he. Ik merk wel dat mijn baarmoederslijmvlies nog niet helemaal op orde was deze cyclus. Maar ik kan nu tenminste verder. Hoop dat het voor jou ook snel inorde komt!
ik heb meestal 4 dagen roze en dan echt bloed en mijn cyclys klopt als ik die 4 dagen erbij tel. roze of rood telt mee, bruinverlies niet.