Dit is een zorgverzekering. Hoorde mijn zusje er net over en als ik overstap naar deze zorgverzekering scheelt me dat 13 euro per maand. Nu heb ik er alleen nog nooit over gehoord en ben best benieuwd naar ervaringen, dus als je ze hebt, deel ze asjeblieft!
Geen ervaring mee, maar Anderzorg is een onderdeel van Menzis. Alleen gaat alles via internet. Dus ik denk dat ie wel betrouwbaar is, alleen zou ik als ik jou was wel naar de vergoedingen en voorwaarden kijken.
Ja dat klopt, ik heb nu Menzis en volgend jaar betaal ik 118 euro. Bij AnderZorg betaal ik 105 euro volgend jaar. Hmm, laat mijn vriend straks wel eens kijken, die heeft er meer verstand van dan ik.
heb al een paar jaar anderzorg, ben er erg tevreden over! en je krijgt nog gewoon post ervan hoor.. scheelt best een boel centjes..
Scheelt idd een hoop centjes. Gaan we zeker over nadenken! En aangezien het onderdeel van Menzis is, lijkt het me niet slecht idd.
Ik ben ook overgestapt naar AnderZorg. Heb nu basis + extra + tand voor 120,00 Voor mijn VGZ Jong&Zeker zou ik in 2011 125,00 gaan betalen. Via de consumentenbond heb ik alles vergelijken en kwam deze bij mij als beste uit de test!
heb ook al 3 jaar anderzorg en ben er heel tevreden over. Goede dekking, goedkoop, service is ook altijd prima. Toen ik kraamzorg regelen moest was dit ook snel gebeurt en ging allemaal prima, als ik vragen heb wordt ik altijd goed te woord gestaan e.d. en ik krijg idd ook gewoon post van anderzorg en doe eigenlijk niks via internet. Nee ik ben heel tevreden over Anderzorg (idd onderdeel van menzis)
dat is een ziekenfonds zonder mensen alles gaat via internet zei mijn schoonvader. ikzelf heb er een beetje mijn twijfels bij, ik wacht het even een jaartje af. mijn schoonouders zijn 2 maanden geleden overgestapt naar deze ziekenfonds. ik lees nu weer in een reactie hier dat er wel mensen zijn. ik vind het allemaal maar appart.
precies ik vraag me dus af waar dat verschil hem dan in zit. eerst dacht ik nog omdat het via internet gaat en je dus geen tussenpersonen hebt. maar nu lees ik weer in een reactie dat je dus wel persoonlijk contakt kunt hebben. waarom doet mensis dit zichzelf dan aan. klanten verliezen aan zijn eigen andere verzekering die goedkoper is???? en waarom hadden ze een tweede ziekenfonds systeem nodig. ik vind dit soort dingen altijd een beetje verdacht.
Aan de ene kant vind ik het ook vreemd, maar aan de andere kant: het is een onderdeel van de Menzis, dus het kan niet verkeerd zijn lijkt mij.. En dat het goedkoper is, tja, dat is voor de consumenten alleen maar een voordeel...
ja maar ze verliezen jou als mensis klant die,wat was het, 120 euro betaald, naar een klant die 105 betaald. waarom? dat vraag ik me dus af.
Mss heeft de Menzis zelf weinig klanten ivm dure zorgverzekering en hebben ze AnderZorg om toch winst te maken? Ik heb werkelijk geen idee en roep maar wat hoor. Ik kijk eens rond en heb nog een klein maandje om te beslissen.
laat je het weten als je er toch nog achter komt. ik vind het wel intrigerend waarom ze zo aan het kronkelen zijn.
Ja ik blijf ook bij anderzorg, persoonlijk contact is goed en kan prima, doe echt nooit wat via internet met anderzorg. als ik een vraag heb dan bel ik even met ze, sta nooit in de wachtrij en ze helpen mij altijd prima. Waarom het goedkoper is dan Menzis? geen idee... kan een vriendin van mij vragen die werkt bij een zorgverzekeraar. De friesland zorgverzekering heeft nu ook een verzekering er bij, is dit jaar nieuw en is ook goedkoper dan de Friesland terwijl het wel van de Friesland is dus meer zorgverzekeraars doen het dus. Zal mijn vriendin eens vragen, misch weet ik dan het antwoord
heb het antwoord: anderzorg is idd een internet verzekering en als je bellen wilt dan moet je een duurder 0900 nummer bellen. en de uitbetalingen duren langer... maar daar ben ik het niet mee eens heb altijd binnen 1 week al bericht en geld. de friesland heeft nu budgetverzekering er bij, maar daar is de dekking dus minder dan bij de normale verzekering.