kan je rug voorweeen hebben?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door balleke, 29 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Dit is niet mijn eerste, maar derde dus niet echt onbekend. Maar nu zit ik met rug (voor)weeen denk ik, maar bestaat zoiets dan rug voorweeen?

Ik heb bij de eerste buik/voorweeen gehad en met het echte werk buik en rug weeen.
    En bij de tweede voornamelijk buikweeen.

Maak nu wel zorgen beetje, want kan me nu geen houding geven en soms komt met pieken (ook af en toe buik (voor) wee) Nu een warme kruik tegen mijn rug aan, maar zakt niet af...:(

Twijfel echt om de verlos te bellen of om het verder aan te kijken.

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    tja kan van alles zijn. ik had t tegen t einde ook wel maar was ook baby die zakte, gewoon ff bellen!

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

rugweeen kan idd ik heb ze ook en pff word er gek van.. zelf onder de douche zakt het niet weg echt heel vervelend want je weet niet hoe je moet zitten liggen of staan...

Je kan er weinig aan doen alleen hopen dat het snel weer afzak...

4. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Bedankt voor de reacties.

Gisteravond even 15min onder de douche gestaan en toen is het gelukkig afgezakt.. pff wist niet dat het kon/bestaat (nog nooit meegemaakt rug voorweeen. Hoop dat ik bij het echt werk dit niet heb, maar gewoon buikweeen zoals bij de tweede. Die waren heerlijk op te vangen..:p Maar ja dit belooft wat voor de komende weken:(. Bij de tweede ook rond deze tijd veel voorweeen gehad en 2 keer valse start..:( hmm hoop dat het iets op levert ivm strippen 38 weken.

samanta: ik hoop dat jij ook geen rugweeen krijgt tijdens het echte werk. ben wel benieuwd wat voor weeen je krijgt. Of je nu meer buik of rug weeen krijgt ivm voorwerk rug/voorweeen.

Mw21: Hij is al ingedaald en ligt vast in bekken.

5. samantha1985

ik heb al vanaf week 24/25 last van voorweeen... Me rugweeen zijn nog steeds niet weg heb er vannacht ook heel erg last van gehad... En harde buiken.

Ik heb ook heel veel valse weeen gehad om zo maar te zeggen had een keer een uur lang om de 4 a5 min weeen en hielden ook bijna 2 min aan maar na een uur waren ze gelijk weer weg...

maar we blijven hopen want ben bijna uitgerekend...

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hmm ja, heb ze ook, niet tof.....

Heb overigens al weken voorweeen en bedrust, maar ze doen niks bij mij gelukkig.

Die rug voorweeen zijn alleen erg pijnlijk....

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ja was bij mij ook zo maar vergis je niet ze zakken nog lkkr een stukje door hoor!!

8. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Vervelend meis had ze van de week een avond lang was voor t eerst kon ook echt geen houding vinden alles deed zeer :s

9. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Wij gaan gelijk op he..haha ;)

@samantha Jeetje al vanaf 24/25 weken..pff snap dat je het dan zat bent.
    Gelukkig vanaf nu en niet als bij jou. Geeft je toch elke keer beetje valse hoop.. erg vervelend! Hoop dat het niet meer lang duurd voor jou.

Ik hoop dat dit echt de eerste en laatste keer is dat ik rug/voorweeen heb gehad.

10. samantha1985

Dat hoop ik ook maar dat zal wel niet denk als je ze heb dat ze niet zo 1 2 3 opeens weggaan... het hoef niet elke dag te zijn maar 1 of 2 keer per week kan ook... hoop dat je het niet elke dag heb zoals mij... want ik gun niemand het want is gewoon zwaar vervelend en je word er best ook wel sagie door...

ja erg he ik ben het ook echt zat maar ja heb meer problemen maar nog ff doorbijten zeg ik nu maar ff... duurt niet lang meer...

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik heb er ook last van helaas. Bij mijn eerste bevalling heb ik ook nog eens mijn stuitje gekneusd en die doet dan ook behoorlijk pijn tijdens die rug voor weeën. Je weet dan inderdaad niet waar je het zoeken moet, douche helpt bij mij niet. Meestal ga ik met 2 paracetamol op bed(op mijn zij) liggen, dat helpt bij mij het beste.

12. Bika

Bika Niet meer actief

Ja kan heel goed, had ze ook vroeg al, met 30 weken geloof ik. En helaas tijdens de bevalling zelf ook voornamelijk, maar dat verhaal ken je al :p

13. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Hier ook regelmatig voorweeen daarbij rugweeen.
    Bij een vorige bevalling steeds rugweeen gehad. Daarbij kon ik ze wel goed opvangen. Het is erg prettig om iemand 2 vuisten in je onderrug te laten duwen tijdens de rugweeen. Zeker bij de voorweeen kan je ze zo laten afzakken. Ook staan onder de douche met je armen tegen de muur en een warme straal op je rug kan veel pijn schelen. hopelijk hebben jullie hier wat aan.

14. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    het kan! Ik heb er een kleine week last vna gehad voor dat Janouk geboren werd! Ongelooflijk, wist niet meer hoe en waar ik me op moest houden.. ellende.. gevoel van een week voorweeen... oververmoeide baarmoeder op het moment supreme... weeen werden niet sterk genoeg... dus weee opwekkers gehad.. Anyway, ze is er nu!

15. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Nou hier is het sinds n uur ook weer feest bah bah.. was net bezig met laatste stuk raam binnen zemen dus banken en zo vd kant probeer die maar eens terug te schuiven zonder dat je dooe de grond gaat vd pijn :( gevolg rest woonkamer nog niet schoon omdat ik niet kan stofzuigeb zo aarghh zo frustrerend..

16. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Erg he die nesteldrang... en ja dan kasn je voorweeen krijgen. Rustig aandoen. Ik had toe straks ook voorweeen ( gelukkig niet in mn rug) maar ik heb er nu ook erg veel last van van nesteldrang...

17. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Hee, dat had ik vorige week ook!

Ik had bij mijn dochtertje helemaal geen voorweeën, niks. Opeens begonnen de echte, en die had ik allemaal in mijn rug.

En vorige week heb ik een paar keer flinke voorweeën gehad, in mijn rug.

Wel zou ik je urine laten controleren op een blaasontsteking. Want mijn vk zei dat dat ook typisch kon passen bij een blaasontsteking - maar dat was het bij mij niet trouwens.

Deel Deze Pagina