F.F. Verplaatst eisprong opeens

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by LadyM83, May 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyM83

LadyM83 Actief lid

Jan 23, 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

vanmorgen nadat ik mijn temp had ingevoerd, verschoof mijn ei opeens. Nu is het volgens f.f. Opeens 2 of 3 dagen later. Terwijl het tot vanmorgen dus, op de dag aangaf waar ik altijd mijn eisprong heb.
    Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Groetjes

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    heb je een voorbeeld van je kaartje?
    En ja dat gebeurd wel vaker! omdat ff dan twijfelt ivm je temp die de eerste 3 opvolgende dagen omhoog gaat.

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Yup, doet ie wel vaker, was je temp vanochtend waarschijnlijk ineens een stuk hoger.

4. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

5. LadyM83

LadyM83 Actief lid

Jan 23, 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net geprobeerd om uit vogelen hoe ik link naar mijn chart, maar wordt er niet veel wijzer van.
    Misschien dat het eraan ligt dat ik via mijn mobiel nu internet, zal wel niet ;)
    blijf het vreemd vinden,heb nl altijd op dezelfde dag mijn eisprong.
    Ga nog eens proberen te linken, als het me lukt zal ik het hier plaatsen. Als iemand tips heeft........

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    je moet naar my homepage gaan en dan staat er boven in ergens
    de hele naam van FF met een nr's en letters erachter en die moet je hebben

7. LadyM83

LadyM83 Actief lid

Jan 23, 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zucht, het is me eindelijk gelukt! Jawel....

2b564a Ovulation Charts

Neem tenminste aan dat het hiermee gelukt is.

Nu geeft ie dus aan op dag 22, terwijl hij tot gister dus, dit op 19 aangaf. Dat komt dan weer overeen met wanneer ik normaal mijn eisprong heb.:(

8. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    misschien dat ie m wel weer terug plaatst, komt omdat ff niet zeker weet wanneer ie precies is, omdat je temp heel erg heeft geschommelt.. ff zet daarom dus een stippellijn, ook omdat je je slijm enzo niet hebt ingevult.. misschien als je je slijm invult dat ie m dan goed weergeeft?

9. LadyM83

LadyM83 Actief lid

Jan 23, 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hhmm, dat doe ik eigenlijk nooit. Doe jij dat wel?
    Maakt dat dan zo'n groot verschil?
    Ik let er eigenlijk ook niet op, zal dat dan toch maar eens gaan doen

10. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    volgens mij als ik mijn slijmpjes weghaal verzet FF mn eisprong naar 2 dagen later.. Ik let er wel altijd op, ook hoe mn bmm staat, dan weet ik ongeveer wanneer mn vruchtbare periode is normaal gesproken.

Ben benieuwd hoe je kaartje over een paar dagen is :) .

11. babyproject

babyproject Niet meer actief

Het verschil is dat FF dan meerdere indicatoren heeft en dus met meer zekerheid kan aangeven wanneer je eisprong was. Zeker als je niet heel duidelijk een verschil hebt tussen je pre-ei en post-ei temp.
    Andere secundaire indicatoren zijn: de stand van je baarmoedermond en ovulatietesten.

12. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    Het kan best zijn dat je eisprong op cd 19 geweest is, en dat er nu weer een verhoging in je temp zit omdat je lichaam hcg aanmaakt..... want daarvan stijgt je temp ook weer....!
    Dat hoop ik iig wel voor je!
    En idd je slijm en als je kan je bbm invullen dat heeft FF een beter inzicht
    Je hebt kans dat als je invuld dat je op cd 18 eggwhite hebt gehad dat hij dan de + weer op cd 19 zet

Share This Page