Hallo, Ik had vandaag een inwendige echo daar was een slijmprop gezien de vrouw die de echo nam vroeg op de hoeveelste cyclus dag ik zat maar omdat ik onregelmatig ongesteld ben weet ik dat niet me laatste ongesteldheid was 21 oktober. Ze zei dan moet je ongesteld worden of je bent zwanger. Iemand hier ervaring mee? Hoor graag jullie mening Groetjes
Van slijm zeggen ze dat dat rond je eisprong is.. maar als je zwanger was.. had ze dat wel gezien toch? of niet
ik geloof dat die slijmprop de baarmoedermond als ware afsluit voor een evt. zwangerschap.. vlak voor een menstruatie verlies je deze met als gevolg de menstruatie zelf. meer dan afwachten en evt. testen kun je niet doen de k ik
Ik denk niet dat ze een slijmprop bedoelde, maar de dikte van je baarmoederslijmvlies in je baarmoeder. Dit is als het ware de bekleding van de binnenwand. Is die dik, dan zit je rond je eisprong of in de tweede helft van je cyclus (tussen de eisprong en menstruatie). Als de eerste dag van je laatste menstruatie op 21 oktober was, dan zou dat wel overeenkomen. Dan zit je nu rond cyclusdag 26, toch? Je kunt niet aan het slijmvlies zien of je zwanger bent. Als je menstruatie nog moet komen, wordt dit dikke slijmvlies afgestoten. Ben je zwanger, dan blijft het dik.