hallo zwangere dames, Hadden jullie in de periode van eisprong totdat je positief testte ook klachten of dat je achteraf kon zeggen goh dat is waarschijnlijk toch een teken van zwangerschap geweest. haha zit zelf op het wachtbankje in deze periode kan pas zondag over een week testen. Enja dan voel je van alles en je wilt ook vooral van alles voelen. O alle info is welkom.
Mijn specifieke waarnemeningen waren dat ik de innesteling heel goed gevoeld heb (2 dagen flinke ongiachtige buikpijn) en dat mijn gevoel zei dat ik zwanger was! Ik kan jen iet uitleggen hoe het voelt, maar ik wist het gewoon Verder heb ik nu geen klachten
ik had bijvoorbeeld 4 a 5 dagen na de eisprong het gevoel dat er iets kroop aan de binnenkant van mijn bm. heel gek gevoel was na dag 4, 5 ook weer weg. soms steekjes richting rechter lies ook heel licht.
ik wist gew0oon dat ik zwanger was! Had 4 dagen na mijn ei een jaar gevoel in me buik. soort steken, En dat bleef en had erg onig gevoel de hele tijd. Ook had ik erg last van juikende borsten.. Ik heb 4 dagen voor me nod getest en posi!
Ik zag aan mijn groeiende borsten dat ik zwanger was, of ik dacht tenminste dat ik zwanger was en dat bleek ook zo te zijn. Verder had ik wat ongipijn maar dat heb ik ook altijd voordat ik ongesteld moet worden.
De innesteling heb ik persoonlijk niet gevoeld. Je voelt zoveel, vooral als je erop gaat letten! Een steekje in je buik heb je wel vaker, anders let je daar niet zo op, of verbind je er geen aparte redenen aan. Mijn vriend zag wel al heel snel aan mij dat ik zwanger was, hij was ervan overtuigd! Ik geloofde er niets van. Hij vond dat mijn ogen meer straalden en ik zachtere lijnen in mijn gezicht ofzo. Ik had 3 maanden ervoor een miskraam gehad en toen zag ik er kennelijk ook zo uit. Verder bleek ik een week minder ver dan gedacht volgens de echo, dus mijn eerste positieve test had ik al met 3 weken en 1 dag, teruggerekend. Ik was een paar keer opeens heel erg moe en al snel begon de misselijkheid, maar nog heel licht hoor met 4 weken. Gespannen borsten had ik ook, maar dat heb ik ook altijd voor ongi. Dus ja, zelf vond ik het eigenlijk allemaal nog maar vage klachten, die je je ook kan inbeelden of ergens anders door bepaald worden (griepje), je wilt het ook zo graag en bent er zo mee bezig! Succes