meiden een vraag, mijn cylcus duurd inmiddels 7 weken, heb altijd een lange cyclus gehad, en heb daarvoor ook clomid gehad. Mijn dochter is inmiddels 15 maanden en we zijn het nu zonder medicijnen zelf aan het proberen. ben ook aan het tempen en denk dat ik een eisprong heb gehad maar weet niet precies wanneer ivm met griep. Daarom heb ik vanmiddag bij de kruidvat 2 testen voor 5 eur gedaan... alleen je moet ze na 5minuten aflezen en ik ben zo dom geweest niet heel exact de tijd in de gaten te houden weet wel dat ik na 2-3minuten niks zag, maar na ik denk een minuut of 6-7 zag ik een lichte streep en na ongeveer 15minuten echt wel dik positief...maar ja met 5 minuten zal t heeeel minimaal zijn geweest denk ik, en weet dat je t na die tijd niet mag aflezen, maar na 15min dik positief brnegt je toch aan t twijfelen.. na 6-7 minuten na ongeveer 15minuten Wat is jullie mening hierover? groetjes
Ehm ik vind hem heel duidelijk positief, ook die van 6-7 minuten.Morgenochtend nog eentje proberen en dan de timer erbij ??
ik zou over 2 dagen nog een testje doen, want ik denk dat dit indrooglijntjes zijn.. Maar misschien is die binnen afleestijd wel licht positief geweest vandaar dat ik zeg over 2 dagen nog een testje doen en dan binnen afleestijd lezen
Nou, ik denk zwanger hoor! Ik heb nog nooit zo een duidelijk indroogstreepje gezien, dus dit is volgens mij gewoon een mooie 2e roze streep. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd
Ik ben geen expert maar mijn testen zijn tot nu toe wit ingedroogd... Dus ik denk dat het wel raak is hoor! Een voorzichtige gefeliciteerd!
Volgens mij mag je deze gewoon als positief rekenen hoor! Zo donker worden indroog streepjes écht niet! Ik zeg alvast gefeliciteerd...
hahaha indrooglijntje???? sorry hoor dit is dik posi!!!! gefeliciteerd meid. Oja mijn eerste test kwam ook pas heel laat een posi streepje na de 5 min. Ik heb zelfs 1x een test gehad toen deed ik hem na een posi test met dezelfde urine en kwam er niets pas na 15 !! min trok ie roze weg en kwam er een streep
nou dit zijn zeker geen indrooglijntjes hoor trouwens je hoeft niet zo precies de tijd in de gaten te houden hoor deze zijn vet positief meid ,zo had ik ze ook en er loopt hier nu eentje rond van 1,5 jaar van harte
Indrooglijntjes zijn ook wit of grijzig. Roze wil zeggen dat er hcg in je lijf zit en dus zwanger bent
Ik heb ook een ronde indrooglijntjes gehad en die kwamen pas in beeld na 20 min. Denk dat jij zwanger bent.!! Morgen voor de zekerheid nog een test doen met ochtendurine en deze x de stopwatch erbij! Succes
@all: wauww meiden wat een hoop reacties al na een half uur, geweldig!!! jullie klinken allemaal wel zeker, op 1tje na dan (ben even je naam kwijt, sorry) Ben zelf niet zo zeker hoor... Tis gewoon erg moelijk omdat ik totaal niet weet wanneer ik mijn ei heb gehad (hier staat mijn kaartje overigens http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/278627-ff-geeft-geen-eisprong-maar-denk-gehad-hebben.html#post10026078 Ik heb ooit eerder met zo'n test na een half uur een heel dun lijntje gehad, maar die was niet te vergelijken met dit. vond hem zelf ook wel erg dik voor 10minuten te laat, maar durf niet te vele te hopen, snappen jullie vast wel Ik ga morgenochtend denk ik weer testen.. hou jullie op de hoogte
zo een streep komt niet van niks hoor meid de test reageert alleen maar op hcg...en dit is blijkbaar meer dan voldoende aanwezig in je lichaam
@ Ano, kijk nouw naar al die reacties... K zie dat ook hier ze zeggen wat ik zei op"ons" forum... Het streepje komt er niet als je dat hormoon nie hebt, dus ook ik ben in staat te zeggen dat het toch echt.... positief is!!! Pfff, wat een spanning meid... Hou ons op de hoogte hoor...