Graag jullie advies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 2011Mamma, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    #1 2011Mamma, 4 nov 2009
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
    Graag jullie advies.

24 Sept. heb ik een zwangerschapstest gedaan die was duidelijk positief.
    25 Sept. ben ik langs geweest bij de huisarts en heb ik een verwijs briefje gekregen voor in het ziekenhuis een echo te laten maken. voor de week erop.
    Maar toen werd ik ongesteld en heb ik weer een test gedaan die bleek nu negatief te zijn. Dus het ziekenhuis maar afgebeld niks aan de hand dus.

Nu was ik een week overtijd heb normaal altijd een gewonen cyclus van 28 dagen gebruik ook geen pil dus raar maar toch maar weer een test gedaan. Daarop stond een vage streep maar volgens de handleiding toch positief.
    Nu ben ik toch weer ongesteld geworden maar nu 4 dagen hoewel ik normaal 7 dagen ongesteld ben. En van die 4 dagen heb ik 1 dag lichte menstuatie gehad en de andere 3 dagen erg donkere. Ook heb ik geen bloedproppen (sorry voor details) en mijn urine ziet er gewoon geel/wit uit (normaal), alleen met afvegen dus zit er bloed.
    Heb nu geen test meer gedaan.
    Kent of weet iemand wat dit is of zal ik toch maar langs de huisarts gaan?

Alvast bedankt,

Linda

2. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ik zou er nog een testje tegenaan gooien hoor.
    en anders inderdaad een bezoekje bij de huisarts.
    die kan bloed prikken en meer vertellen.
    hmm..ik heb het nog niet meegemaakt maar ik zou zekerheid willen hoor!

3. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    't gezellige Brabant
    #3 2011Mamma, 4 nov 2009
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
    Ja dat wil ik zelf ook maar misschien komt dit vaker voor en weet iemand zo het antwoord.

4. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    zou als ik jou was ff voorleggen bij je huisarts en om bloedtest vragen want zijn wel meer vrouwen die zwanger zijn en wat bloed verliezen en geen miskraam hebben;)

5. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    't gezellige Brabant
    Dan zal ik inderdaad maar een bloedtest laten doen dan is er teminste zekerheid.

Maar stel ik zou dan toch zwanger zijn, hoe kan dan een test eerst positief zijn dan negatief en dan weer positief ?

6. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    hmm ja daar zeg je wat heb je voor je nod getest of erop of erna? en met allemaal de zelfde soort of verschillende??

7. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    't gezellige Brabant
    Ik heb voor ik ongesteld werd getest met predictor positief
    Toen tijdens mijn ongesteldheid 2 x met clearblue getest negatief
    Die week dat ik overtijd was heb ik weer met predictor getest 2 x en die bleken allebei positief..

8. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    oh linda ik heb net gereageerd in je andere topic met de vraag welke test(en) je heb gebruikt maar lees hier dat het van predictor was. Heel veel meiden hier hebben vals positief getest met die! Ik zou even een kruidvat test doen die 2 voor 5 euro (wit doosje met rode letters) deze zijn betrouwbaar ;)

9. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    hmm dan zou ik idd ook ff testen met die 2 voor 5,-van kruidvat als die nega geven zijn ze meestal ook echt nega

10. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Ik heb inderdaad ook al eens positief getest met predictor..De dag erop werd ik ongi..(en dat was niet in de maand van de vmk..)..Never nooit meer predictor dus voor mij!!

11. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik ben bij de eerste ook gewoon ongi geweest de eerste maand, het kan. Maar het kan ook dat de test verkeerd aangeeft maar dat lijkt me zo raar, want ze reageren alleen toch op het hcg?

12. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    ja normaal gesproken reageren ze daar wel op, maar het is algemeen bekend dat ze niet goed werken...moet je maar is zoeken op het forum naar dat merk dan kom je HEEL veel topics tegen ;)

13. milagros

milagros Lid

2 nov 2009
    26
    0
    0
    Nederland
    Ik zou om een bloedonderzoek vragen, geen gedoe met wel/niet posi test, maar een duidelijk antwoord.
    Succes drmee!!

14. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    't gezellige Brabant
    Hey inmiddels de huisarts gebeld. Maar die adviseert om gewoon nog een test te doen, dus die doe ik dan ook maar.
    Kwam er vandaag wel achter dat er wit/doorzichtig vocht uit mijn tepel komt?¿

15. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ik had er nog nooit van gehoord maar fijn dat je het even zegt, voor mij dus nooit meer die testen!

16. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    hmm raar heb je al een nieuwe test gedaan??
    en anders toch echt ff langs de huisarts gaan hoor kan ook een ontsteking zijn

Deel Deze Pagina