Ik heb een simpele telefoon voor bellen en sms. Nu wil ik een andere, waar ik op kan whatsappen. Welke mobiel is niet te duur en kan dit? En hoeveel mb heb je nodig ongeveer om dat te gebruiken? haha voel me echt buitenaards
Volgensmij kan iedere smartphone (iphone, blackberry, htc, samsung) whatsappen hoor . Belangrijk is wel dat je dan een internetabonnement hebt maar die bundel hoeft niet super groot te zijn als je verder internetten niet gaat gebruiken. Ik denk dat je dan aan 200mb genoeg hebt, vaak is later omhoog zetten geen probleem. En thuis kun je het laten lopen via je verbinding thuis (wifi) dus verbruik je al niets. Ik heb geen idee welke telefoon het goedkoopst is. Heb zelf flink gezocht en uiteindelijk de iphone 3gs (alweer een jaar geleden) gratis bij een abonnement (30e pm) gekregen en ben daar heel tevreden over. Succes
Je hebt er inderdaad niet alleen een andere telefoon voor nodig, maar ook een ander abonnement. Hoeveel belminuten gebruik je nu? Wat wil je er verder mee kunnen, behalve bellen smsen en whatsappen?
Hier nog zo'n fossiel Ik heb zelfs vorige week maar even aan mijn zoon van 16 gevraagd wat whats app nou inhield, want zag het hier vaak voorbij komen en dacht dan Ik kan geen foto's op mijn laptop zetten, weet nog steeds niet hoe een usb stick werkt dus troost je er zijn er meer die dit hebben. Nou komt het in mijn geval ook door luiheid en desinteresse in al die spullen, het boeit me gewoon ook echt niet hahaha.