Jongens jongens.. wat doen mijn borsten zeer deze maand!! En wat een gejank afgelopen zaterdag.. en dan die dromen, die zijn het ellendigst.. *zucht* Wat baal ik iedere maand van die 'after jumping egg' symptomen! Eerste 2 weken van de maand voel ik me prima.. opgewekt en vrolijk! Maar zodra er een springer is.. zakt mijn humeur naar een dieptepunt.. zwellen mijn borsten op tot maatje over de top... huilen om alles (zelfs tijdens de seks ).. als we al seks hebben, want ik voel me zeer a-sexueel van moment van springen tot vloed! Toch fijn om hier mijn geklaag even neer te gooien.. ik word er zo moe van! En toch hoop ik deze maand ook weer op een positieve uitkomst van al deze 'gebreken'.. zou een leuk kerstkado zijn!
Hahaha herkenbaar. Na de eisprong altijd pijnlijke tepels. Week voor NOD grotere borsten. Zit sowieso vol onder de hormonen (medicatie, zie handtekening), dus daar heb ik gruwelijk last van. Het dromen kan komen door het verhoogde progesteron is mij verteld. Hoe dichter ik bij mijn nod kom, hoe meer de dromen afnemen.... Spannend voor je. Hoop dat je een positieve test krijgt straks. Mooie afsluiter van 2013