kan je werk dit maken?

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Heftig maar stel hij wordt ontslagen moet hij zijn opleiding niet terug betalen lijkt mij want dan is het niet zijn keuze om op te stappen.
    Suc6 ermee en door de crisis zijn al veel ontslagen gevallen sterkte wie er mee te maken heeft!

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

als hun hem ontslaan hoeft hij het inderdaad niet te betalen..
    als het goed is trouwens..

Sorry ik ril gewoon ben zo bang dat ze hem ontslaan en alles voor elkaar krijgen wat we 0,0 euro aan inkomen hebben..

en zijn inderdaad zoveel slachtoffers noem ik het even gevallen door de crisis.. gewoon niet normaal :(

en ikw acht geduldig af....

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    En hoe is het gesprek gegaan?

4. augurkjes

nog niks van hem gehoord.. nu al ruim een uur is hij dus in gesprek. pfffff word met de minuut naarder :S

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    meis wat een rotsituatie! Je wilt dit waarschijnlijk niet horen maar is het niet een beetje dom om na een officiele waarschuwing het alsnog te doen? dat vraagt om problemen.

Ik hoop voor jou dat hij een goed gesprek heeft nu en dat hij voortaan zo verstandig is om zich aan de regels te houden.

wat betreft de uitkering; bij ontslag op staan voet heb je geen recht op een uitkering. Het CWI gaat wel na of de reden terecht is.

succes meis!

6. augurkjes

roshi het is heeeeel dom van hem. Heb ik hem ook zeker gezegd. Ik werk niet dus hij is de man die het geld allemaal binnen haalt, dus hij moet zo slim zijn om gewoon goed en fatsoenlijk zijn best te doen...

kijk nu ziet hij in hoe lomp hij is, maar nu is het misschien wel te laat.

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik hoop voor jullie dat dit goed afloopt.

8. augurkjes

:'( krijg net telefoon.. HIJ is op staande voet ontslagen :( WAT NU :( BEN KAPOT...

9. Female

Female Niet meer actief

Tja heel rot maar zo te lezen is dat toch echt zijn eigen schuld.
    Nu zal hij een hoop dingen moeten regelen en zien op te lossen
    Succes!

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Zo, heftig hoor. Veel sterkte ermee!

11. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Oh nee!
    Kan je advies inwinnen bij juridisch loket?

12. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Vooral kalm blijven, eerst even het CWI bellen om het t e vertellen en kijken of die wat kunnen en meteen inschrijven bij uitzendbureau's en druk op zoek gaan naar werk. Jij zou misschien ook werk kunnen zoeken?
    Dan zoeken jullie samen en heb je eerder kans op werk.

( En meteen even je vriend een goede schop onder de kont geven en vertellen dat ie natuurlijk zich beter moet gaan gedragen in een nieuwe baan)

Sterkte en succes!

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Dat is vrij heftig, en zeker in deze tijd ( ik kan er over mee praten ) ... Vind het aan de ene kant erg rot voor jullie maar aan de andere kant vind ik het toch een beetje eigen schuld en had hij dit van te voren kunnen weten ...

Maar goed sterkte iig ..

14. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik zat net te googlen,er wordt geadviseerd om het aan te vechten want dan moet de werkgever doorbetalen tot er een beslissing is genomen door de rechter en anders moet je de bijstand in.
    Veel sterkte&succes.
    ps tenzij je vriend natuurlijk zelf weer werk kan vinden.

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Aanvechten idd mijn nichtje is ook net ontslagen zij is het aan het aanvechten nu vooral omdat de ontslag brief die ze haar hebben gegeven niet klopt is niet rechtsgeldig ofzo.

Heel veel sterkte ermee.

16. augurkjes

okee, dus als we het aanvechten moet zijn werk verplicht doorbetalen!!

in zijn ontslag brief staan inderdaad ook dingen die niet kloppen. Hij is nu nog naar huis aan het rijden in de hoop dat hij veilig thuis komt :( hij was flink overstuur namelijk..

morgen maar gelijk aan de slag :( maar ben behoorlijk van streek nu :(

17. bereke

bereke Niet meer actief

Oh nee toch! Hopelijk komt er vlug iets anders uit de bus voor hem! Ik ga heel hard duimen voor jullie!

Oh en ik zou hem toch maar even gerust laten nu. Hij zal zichzelf zo al wel schuldig en slecht genoeg voelen!

18. augurkjes

ik open even een nieuw topic, dan is het wat overzichtelijker. Want kan echt met spoed alle hulp en adviezen gebruiken met hoe en wat we moeten doen :(

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Omdat er nu twee topics zijn, doe ik deze op slot.

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina