nog steeds de zelfde klachten.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiimberleeyy, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    hallo iedereen,

2 week geleden was ik hier ook toen was ik 11 dagen overtijd en toen toch ongesteld geworden (was 3 dagen ongesteld) maar vanaf dag 1 dat ik overtijd was (dat is nu 19 dagen geleden) was ik misselijk en dat ben ik nu nog steeds terwijl ik na 11 dagen overtijd toch ongesteld geworden ben maar mijn misselijkheid is nooit overgegaan heb het nu nog de hele dag door en mijn tepelhof is ook groter en mijn tepelhof is ook heel donker alle dagen nog steeds een harde bovenbuik net als in het begin toen ik overtijd was. En plassen moet ik ook nog steeds heel vaak om het half uur moet ik zowiezo plassen. Ik had de huisarts al gebelt maar die zegt dat ik moet afwachten tot mijn volgende menstruatie die heb ik pas rond de 20ste a 25ste September.. Zijn er meiden die dit ook wel eens meegemaakt hebben ??

liefs kiimberleeyy.

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    ik neem aan dat je ook getest hebt en dat die negatief waren?
    Raar verhaal hoor, en naar dat je huisarts je (nog) niet wil zien... Peoh, afwachten duurt inderdaad nog erg lang. Misschien even over het weekend heen tillen? Vole je je dan nog beroerd, dan nog een keer de huisarts bellen en toch aandringen op een afspraak. Wie weet heb je iets anders onder de leden (als je laatste menstruatie toch een gewone mesntruatie was).

3. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    de laatste test die ik gedaan heb was 29 september en die was negatief en 2 dagen later was ik ongesteld, maar het begon met een klein beetje de eerste dag en de laatste 2 dagen was het meer. maar menstruatiepijn onderin mijn buik heb ik ook nog steeds met vlagen en steken onderin. straks is er iets anders aan de hand wat schadelijk of ernstig kan zijn !, maak me wel beetje zorgen.. maar mijn huisarts wil me nog niet zien heb al 2x gebelt na het weekend idd maar ff weer bellen als het dan nog zo is !.

4. Lachebekje87

Lachebekje87 Bekend lid

22 jun 2011
    843
    150
    43
    Vrouw
    België
    Miss geen slecht idee om toch een testje te wagen? er zijn al meerdere verhalen geweest over ongi en toch zwanger. ik wil je geen valse hoop geven maar daarmee weet je toch net iets meer of je het uit kunt sluiten of dat je een wondertje draagt!
    Vind het al raar genoeg van je dokter dat hij niet naar je luistert, klant is koning toch? testje wagen en aandringen op afspraak met HA!

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik had soort gelijk, alleen mijn ongi bleef langer.. Heb gister en vanmorgen getest.. Ook om uit te sluiten. Bij mij helaas negatief, maar heb nu wel duidelijkheid... Succes.. Duim voor je!

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

Is het geen blaasontsteking?

Deel Deze Pagina