Hallo, Even een nieuwsgierigheidsvraagje, kan je ergens zien of iemand jouw facebook heeft bekeken. Foto's of berichtjes. Ik weet dat je bij instellingen kan regelen of iemand jouw berichten en fotos kan zien. Ik bedoel dan ook als je op op zoek bent naar iemand en je klikt op het profiel van die persoon. Kan je dan zien dat jouw facebook bekenen is. Ik hoop dat de vraag duidelijk, weet even niet hoe ik de vraag anders moet stellen. Gr.
Ik geloof niet dat dat kan. Je hebt welmapps waarbij ze me top 10 'volgers' laten zien. Neem aan dat je niet 5x per dag op diegene zijn profiel gaat bekijken.
Dat is duidelijk. Dank jullie wel voor de snelle reactie. Ik was even benieuwd of ik dit kon nazien. Ik lig namelijk nu in scheiding na 15 jaar. Daarvoor heb ik een relatie van 5 jaar gehad. Hij woont sinds kort weer in de stad en heeft gehoord dat mijn ex en ik uit elkaar zijn. Nu hoorde ik ook dat hij weer contact wilde. Ik wil dat dus absoluut niet. En realiseerde me dat hij me misschien ook via facebook heeft opgezocht. Vandaar mijn vraag of je dit ergens kan terug zien op facebook. En ik ben er eigenlijk ook gewoon nieuwsgierig naar. Groetjes
Ik zou dan in ieder geval je fb afschermen voor niet-vrienden. Dat heb ik ook. Als het goed is kunnen niet vrienden alleen een paar omslag-foto's zien, als je tenminste de tijdlijn hebt.
nee dit kun je niet zien, maar als je weet welke facebook account hij heeft kun je hem wel blokkeren. Dan kan hij je in ieder geval niet meer vinden op facebook, jij bent dan onzichtbaar voor hem en hij voor jou.
Nee dat weet ik niet. Ik zoek hem ook bewust niet op. Was veel te bang dat ie zou zien dat ik hem gezocht had. Maar dat is wel een goeie. Het laatste waar ik op moment zin in heb is in dit soort trammie. Zover ik weet kan je inderdaad alleen mijn profiel foto's zien. Snap van de helft niet hoe het werkt. Ik zit er niet zoveel op. Aangezien mijn facebook (en vriendenkring) na mijn scheiding flink gekrompen is Groetjes
Antwoord op je vraag is gegeven maar wil nog even reageren op de 10 laatste bezoekers apps.. Die kloppen niet! Zo had ik volgens zo'n ding 36x het profiel van iemand bekeken in een paar dagen... uh.. nou niet dat ik weet
Want? Ik zeg net dat daar niks van klopt.. haha Maarja ik zie het zo nu en dan bij andere FBers voorbij komen.. geen idee hoe het heet, zal je ff moeten zoeken bij de apps..