kan je zo overstappen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Troelala21, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLkids

MLkids Niet meer actief

Oh jawel hoor, bij mijn derde kindje zat het ene ziekenhuis ook verkeerd en na in tranen opgebeld te hebben naar het andere ziekenhuis (zonder verwijzing voor een second opinion) kon ik meteen terecht.

Ik heb in die tijd om de 2 dagen op de verloskamers gezeten voor een hcg meting en echo en op de laatste dag voor een curretage. Ben toen huilend weg gegaan, andere ziekenhuis opgebeld en kon meteen terecht.

Daar weer hcg geprikt en weer een echo, ze zagen een vruchtzak maar konden geen zekerheid geven, 2 dagen later terug, hcg mooi gestegen en een prachtig kloppend hartje.

Ik ben overigens nooit meer terug geweest naar het andere ziekenhuis, ook niet voor deze zwangerschap ondanks dat die dichterbij is!

Ik heb laatst nog het hele verhaal en de emotie terug zitten lezen in het babyboek, man man man mijn maag draaide om, ik voelde me meteen weer zoals toen!

@Troela, heel veel sterkte voor je zusje! Fijn dat ze in ieder geval bij jou terecht kan met alles, dat je een steun voor haar bent! x

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ze moet gewoon wachten tot het zelf los komt. Aangezien het in een week al flink kleiner is geworden verwachten ze niet dat het nog lang duurt. Krampen heeft ze nog niet......

4. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hmpf sorry hoor maar ik vind eigenlijk dat er maar weinig begrip wordt getoond in dit topic!

Logisch dat je zus er even helemaal doorheen zit met deze onzekerheid. Natuurlijk wil ze graag duidelijkheid in plaats van deze onzekerheid!

Ben niet bekend met overstappen. Maar wel met in onzekerheid zitten helaas. Heb 2x iets soortgelijks meegemaakt wel met bloedverlies en helaas 2x een mk. Ook ik kreeg onduidelijke echo's en moest altijd een week wachten. Soms langer doordat er na een week nog geen duidelijkheid was maar ik kreeg wel altijd om de week een echo! Dus ik heb in die tijd nooit zolang hoeven te wachten omdat je vaak na een week ook al verschil merkt. Maar ze hielden wel die week als het minimale aan! Zelfs tijdens deze zwangerschap (nu bij de gyn wegens 2mk's) kreeg ik vanaf week 6 t/m 12 wekelijks een echo voor mijn eigen onzekerheid en evt bij een nieuwe mk te weten waar/wanneer het fout gaat.

Ik hoop echt dat ze bij een andere vk meer duidelijkheid krijgt. Maar eerlijk gezegt vind ik 3 wekrn verschil wel heel veel, geeft mij geen positief gevoel. Maar goed in het begin van een zwangerschap loopt iets wel valer niet via het boekje terwijl dat na een paar weken weer rechtgetrokken kan zijn!

5. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Sorry voor mijn ietwat te late reactie;). Wilde zo graag reageren dat ik de laatste pagina's pas later las.

Dat is niet de uitslag waar je op hoopte en zal ook zeker een soort van verwerking nodig hebben. Maar ze heeft nu uiteindelijk wel duidelijkheid, wat haar hopelijk enigzins rust kan brengen!!

6. Troelala21

Heb haar nu zelf even gesproken, en het zijn er 2. Ze is/was zwanger van een tweeling. De een is 2,8 en de ander is 4,6 maar ze zijn veeeeel te klein voor het termijn van bijna 10 weken. De gyneacoloog laat haar volgende week nog een keer terug komen voor een echo, om te zien hoe het er dan voor staat. De kans is 95procent ze beide het niet gaan halen. Hij zegt dat de grootste misschien nog gaat groeien, maar dat verwacht ie dus niet. Dus ze verliest 2 kindjes in plaats van 1. Vind het echt enorm rot voor haar. Had het haar zo gegund, ze was er zo blij mee ondanks alles. EN nu verliest ze gewoon alles!

7. Troelala21

Geeft niets. Ik hoop ook dat ze de rust wat zal vinden, al denk ik dat dat nog wel even zal duren!

8. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Oww jee troelala! Dit is niet het nieuws waar je op zit te wachten! Tis een bittere pil bij hetgeen wat je verteld hebt. K moet gelijk weer denken aan de tijd dat ik te horen kreeg dat ik een mk kreeg, plus mn onzekerheid over mezelf die ik had.

Hele dikke knuffel voor jullie beide!

9. Troelala21

Dank je wel meid! Ik weet zelf helaas ook wat het is....

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja jij,maar jij bent niet de enige vrouw op de wereld die ooit zwanger is geweest hoor,en aangezien geen een zwangerschap hezelfde is lijkt me dit een erg kort door de bocht reactie.

@TS,wat erg,zo zie je maar je moet toch naar je gevoel luisteren.Ik hoop voor je zus toch nog op een wonder.Sterkte!

11. Troelala21

Ja dat hoop ik stiekem ook, maar ik zie het helaas somber in. Ben iniedergeval blij dat ze heeft doorgezet anders had ze er nu nog 3 weken mee gelopen....

Dank je wel!!

Deel Deze Pagina