Weet iemand wat dit is?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Adriana85, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    #1 Adriana85, 6 jul 2014
    Laatst bewerkt: 6 jul 2014
    Hoi allemaal

Ik ben net naar de wc geweest om te plassen, en toen ik opstond verloor ik opeens een soort slijmpropje :) Het bleef liggen op de wc bril dus ik kon het nog even bestuderen. Het was echt dik en had de grootte van het topje van mijn duim ongeveer.

Ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus, dit is de eerste ronde na een miskraam (6,3wk)
    Zou dit vruchtbaar slijm kunnen zijn? Of nog een stukje van de miskraam?
    Ik heb trouwens een echo gehad, die liet zien dat ik helemaal schoon was. En ik heb op dag 7 een witte zwangerschapstest gehad.

Iemand enig idee?

Groetjes Adriana

2. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Weet niet of je het nog hebt anders even bewaren en meenemen naar de gyn of huisarts als je het echt wilt weten..Maar geen bloed lijkt mij niks ernstigs misschien maakt je baarmoeder zich nog schoon of is in de war het vrouwelijk lichaam is raar wat wel positief lijkt het is geen bloed

3. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Hoi hoi

Voor me laatste ongesteldheid begon heb ik ook zown gekke slijmpropje verloren maar lijkte meer oo weefsel bij mij. Nu ik zwanger ben heb ik ook een week geleden zon gekke slijmoropje weefselachtig gevonden schrok me rot. Ik had t in een bekertje gedaan en droogde bruin op sorry voor de details. Denk van de baarmoeder maar wat t is geen idee.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Kan nog een restje zijn. Ik had hetzelfde en dacht aan innesteling (dom dom). Twee dagen later werd ik ongesteld en zoveel, daar zeg je u tegen.

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Nou dat is geen leuk vooruitzicht logan, ik hoop dat je het mis hebt.

Bedankt voor de reacties!
    Ik heb het niet bewaard aangezien we nu op vakantie zijn ;)

6. Logan

Logan Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je hoor! Maar wilde je wel mijn ervaring geven.

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Inderdaad zolang het geen bloed is maak ik me ook geen zorgen, ik vroeg me alleen af wat het zou kunnen zijn.

@doedie Ook bij jou was het dus een voorbode van de menstruatie. nou ja we zullen het zien over een paar dagen. Of niet...

Deel Deze Pagina