negatieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door isalmi, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isalmi

isalmi Nieuw lid

21 jan 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi

hebben er meer ervaring met een negatieve zwangerschaptest ik ben nu 9 dagen overtijd en heb er twee gedaan allebei negatief getest
    ik heb wel wat symptomen witte afscheiding zwaardere borsten en mijn tepelhof die kleine bultjes dat is meer geworden
    nu kwam ik er bij mijn zoontje ook later pas achter omdat ik eerst twee keer negatief teste kan het zijn dat ik een late eisprong heb gehad ? want normaal ben ik toch wel redelijk op tijd als ik ongesteld moet worden kan weleens een dagje schelen maar nooit 9 dagen
    klopt het als ik een late eisprong zou hebben gehad dat je dan het beste tussen de 10 en 14 dagen overtijd nog een keer kan testen ?
    en als hij dan negatief is naar dokter

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Sinds wanneer ben je gestopt met de anticonceptie?

Het kan inderdaad voorkomen dat je ei later is en dan zou je inderdaad later ongi kunnen worden.

3. isalmi

isalmi Nieuw lid

21 jan 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik slik sinds vorig jaar mei geen pil meer en iedere keer gewoon normaal ongesteld geworden toen alleen in september geloof ik ben ik een keer 4 dagen te vroeg geweest en toen op die dag weer gewoon iedere keer 28 dagen ertussen

4. 1983monique

9 mrt 2009
    24
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster bso
    Zwolle
    Heel herkenbaar, ik heb nu hetzelfde. Mijn test was ook negatief. Snap er ook helemaal niks van, maar (niet verkeerd opvatten) ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem. Zit zelf te denken aan een bloedtest als ik over anderhalve week nog een negatieve test heb, misschien ook iets voor jou?

5. ilovinyou

ilovinyou Lid

20 jan 2010
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bij mij precies hetzelfde.
    Ik ben nu 4 of 5 dagen overtijd, dus heb vanmorgen een test gedaan. Deze was negatief. Ik vind het heel erg gek want ik ben misselijk, heb grotere borsten gekregen, meer bultjes en ik moet sinds een paar dagen super vaak plassen. Ik weet niet wanneer ik nu weer het beste kan testen?? Maar ik vind het wel rot, ik weet nu niet waar ik aan toe ben.

6. 1983monique

9 mrt 2009
    24
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster bso
    Zwolle
    Ik ga woensdag weer testen, wilde eerst morgen al maar probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Wel lastig want ik weet ook niet waar ik aan toe ben, maar ik ga in ieder geval ff doorbijten, niet proberen te stressen en vooral niet teveel hopen maar o was dat moeilijk :(

7. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Haay Dames,

Las jullie berichtjes..

Hebben jullie al meer duidelijkheid?

8. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik ben zeer benieuwd. Ik hoop het zo voor jullie! Duimen draaien hier.

9. uryllia

uryllia Nieuw lid

1 mrt 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik zag jullie berichtjes en wou toch ook eens reageren. Ik neem vaak mijn pil door meestal maar 2 maand aan een stuk. Maar deze keer nam ik ze 4 keer aan een stuk.
    Vorige week zondag 21 febr was ik gestopt met de pil, normaal komen mijn maandstonden dan 4 dagen erna, rond de donderdag a vrijdag. Maar het is nu dinsdag en ik heb ze nog steeds niet gehad!!
    Normaal ben ik altijd op tijd.

Ik heb dan maar een test gedaan en die bleek overings negatief!!

Ik ben echt wel bang, ik ben maar nog 21 jaar en wil nog niet zwanger worden.

Zou ik nog een test doen en kan een test verkeerd zijn?

Plzz, alle raad is welkom!

Groetjes
    Stephanie

10. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik heb dit ook 1 keer gehad toen ik nog aan de pil was. Maar de eerstvolgende keer nadat ik een strip had geslikt werd ik gewoon weer ongesteld. Ik zou je niet al te veel zorgen maken.
    Ben je ook een keer de pil vergeten? En ben je wel weer begonnen met slikken?

11. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frustrerend he? Geen tips hier, wel herkenning!

12. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hey meiden , ik heb net hetzelfde, ben 2 dagen overtijd en gisteren negatief getest!!! ik ga morgen vroeg nog eens testen hopelijk brengt die meer duidelijkheid. anders bel ik gewoon direct naar de genecoloog en zien we dan wel.

13. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hi,

Ook hier een hoooooop onduidelijkheid.....vanmiddag heb ik nog een test gedaan, negatief! kan het ook zo zijn dat je lichaam traag is het de aanmaak van HCG? en dat je pas wat later in de zwangerschap positief test?

14. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  15. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    ahhhhh oke dus het kan nog alle kanten op;) afwachten dan maar:D

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    bij mijn eerste teste ik pas positief toen ik 3 wk overtijd was.. volgens echo was ik netjes 7 wk zwanger.. ik testte daarvoor steedds negatief. ..t kan dus nog zat....

Deel Deze Pagina