Gewoon even een klaagmoment dames, Heb het bij mijn eerste ook gehad, maar ik voel me zo niet-zwanger op dit moment, niets aan! Tot overmaat van 'ramp' zit ik ook nog alleen want manlief is werken en dochter ligt op bed, maar goed. Hebben jullie dat ook gehad? Als dan de begin kwaaltjes weg zijn, je je gewoon niet zwanger voelt? Bij mij is helaas ook nog niets te zien, dus ook dat helpt niet.
Ik zou zeggen, geniet van je niet kwalen!! Ik was rond die tijd erg misselijk en vond het hele zwanger zijn ( heb er 7 jaar op gewacht) niks meer aan Nog even geduld, dan zie je je buikje en ga je de kleine voelen, geniet ervan !
Haha ik geniet ook zeker wel van de momenten dat ik geen kwalen heb maar, wij hebben ruim vijf jaar moeten wachten ( en in die tijd zei mijn huisarts dat ik onvruchtbaar was) en ik wil dan nu ook niet meer langer wachten op die tastbare dingen haha, snap je?
Uhhh dat dacht ik toen ook...totdat..... Op de slechtste momenten dacht ik " wilde ik dit nou zo graag ?" Natuurlijk ging het dan over het misselijk zijn en niet op de oorzaak
Ik heb het ook hoor haha. Ik ben 5.5 week zwanger en totaal niet misseljk of last van mn borsten of wat dan ook. alleen erg moe maar dat heb ik ook wel vaker haha. je zou bijna neigen naar Nog een test omdat je denkt dat je toch niet zwanger bent hihi geniet er maar wel van, kan natuurlijk zo omslaan, al die hormonen pff
Herkenbaar hoor. Heb gelukkig weinig last van kwaaltjes gehad. En nu heb ik soms het idee dat mijn buik groeit en dan geloof ik het weer niet. Ik kijk enorm uit naar het moment dat ik de kleine voel.
Ooo echt. ..geen buik te zien is geen zwaar gewicht met je meedragen, nog het huishouden kunnen doen, spelen met de oudste. Koken en schoonmaken zonder dat je misselijk wordt vd geuren. .geniet hiervan. . Hoop dat je gauw een echo hebt dat je daar je kleine kan zien. Maar zie het positief in