Hej iedereen, Ik ben deze maand begonnen met temperaturen omdat ik een heel wisselende cyclus heb (tussen de 29 en 45 dagen) en er een beetje meer zicht wou op hebben. Maar nu vroeg ik me af of er een grote invloed is op mijn temperatuurkaartje aangezien ik bijna elke dag op een ander uur opsta voor mijn werk. bvb deze maand : maandag, woensdag en donderdag om 6u20 dinsdag en vrijdag om 5u45 in het weekend rond 7u Volgende maand : maandag of woensdag(wisselt om de week door vervanging van collega's) en donderdag om 6u20 dinsdag en vrijdag om 6u 20 in het weekend en maandag/woensdag rond 7u Zou dit veel invloed hebben op men temp. kaartje of kan ik beter elke dag om 5u45 mijn wekker zetten? Groetjes Darinka
Het is echt belangrijk om iedere dag op hetzelfde tijdstip te tempen, dus ik zou je wekker er voor zetten. Ik deed dat zelf ook en ging daarna gewoon weer verder slapen
Idd de wekker zetten. Maar misschien word je altijd op een bepaald tijdstip wakker? Ik word elke ochtend om vijf uur wakker en temp dan en ga vervolgens weer verder slapen. Moet ook wel, want die kleine van mij heeft schijt aan een wekker en wordt elke ochtend op een ander tijdstip wakker.
Ik denk dat ik dan toch elke morgen om 5u45 een alarm op mijn gsm ga instellen. Ik wordt nu wel al een hele week rond 5 u wakker maar ik kan even geod vanaf volgende week terug doorslapen tot mijn wekker afgaat daar kan ik geen rekening mee houden van altijd vanzelf wakker te worden. Spijtig voor mijn verloofde die dan ook elke morgen even zal wakker worden maar het is voor de goede zaak
Ik moet van de gynaecoloog temperaturen. Hij zei dat het niet erg is als het weekend iets later is. moet alleen geen grote verschillen zijn (dus niet om 10 uur pas als ik doordeweeks om 5.30 uur temperatuur. Maar het moet wel bij elkaar in de buurt komen.
Een half uurtje is best te overzien maar er moet niet veel meer tijd tussen komen, dan is het gewoon het nauwkeurigst.
nee een half uurtje verschil maakt niks uit zei mijn gyneacoloog. Maar als je het zekere voor het onzekere wil nemen kan je beter je wekker zetten. succes
Bij mijn temperatuur maakt het ook geen verschil of ik een uurtje eerder of later temp (je gaat toch ook niet iedere dag dezelfde tijd naar bed)
Hier maakt het ook niet uit of ik om 7 uur temp, of om 9 uur. Als ik het maar gelijk doe als ik wakker word.
Het is belangrijker om na dezelfde hoeveelheid slaap te tempen. Dus houd wel het liefst bijvoorbeeld iedere nacht 8 uur slaap aan, en temp als je na die hoeveelheid wakker wordt. Da's belangrijker dan het tijdstip.
Ik heb tot nu toe ook vrij wisselend getemperatuurd (tussen 7.00 en 9.00). Steeds tussen de 36.4 en 36.6 graden. Vrij stabiel dus.