kan jij de ligging van het kindje voelen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cupido, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ons 1e meisje was al snel ingedaald en zat "vast" en op het eind leek het net alsof ze continu headspins aan het doen was :$:;) Oh, wat kon ze duwen met dat hoofdje! Ook leek het vaak net alsof ze bij mijn navel ergens een weg naar buiten aan het zoeken was!

Ben wat dat betreft blij dat de placenta nu aan de voorkant zit ;)

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0

Ja hahaha... Roep nu ook vaak dat het wel lijkt of hij het vruchtvlies door wil prikken of zo. Of idd dat het lijkt dat hij zijn voet naar buiten steekt. Hij ligt nu zo'n 3 weken in mijn kruis te trappen en de trappen worden steeds harder en gemener. Ben daar wel een beetje klaar mee en van mij mag hij wel omdraaien maar blijkbaar heeft hij er nog geen zin in hahaha... Vannacht ook idd net geplast en ik ga liggen en zit hij weer met zijn voet over mijn blaas te kriebelen en voelt het of ik weer moet plassen. Zit niks in maar hij prikkelt het wel daar ;)

3. Metire

Metire Niet meer actief

Ik voelde ook altijd hoe mijn mannetje lag, maar ik heb gewoon aan de verloskundige gevraagd hoe zij het voelde en hoe je wat herkende :) dat hielp wel! Hij lag trouwens echt wekenlang hetzelfde (links) dus had tpv zij voetjes nogal een beurse plek van binnen, ook leuk om zijn bewegingen nu buiten de buik te herkennen :D

Deel Deze Pagina