Kan jij op dit moment visite ontvangen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena22, 2 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Elke dag wordt er een stofzuiger en dweil over de vloer gehaald en de tafel is altijd zo goed als leeg. Het enige dat met regelmaat over de vloer ligt is speelgoed, maar goed dat heb je met een kind. In de keuken staat wel vaak afwas in de bak, maar dat is 's avonds vaak wel weer weg.
    Op dit moment staan er wat baby spullen in de woonkamer, omdat we bezig zijn in de babykamer en er vandaag spullen zijn bezorgd voor het kamertje.

Boven daarin tegen.....:rolleyes: voornamelijk schone was in allerlei wasmanden, omdat ik echt een hekel heb aan strijken en vouwen.

2. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hier net zo.
    Bezoek zal het een zorg zijn als het niet heel netjes is.
    Vind ik bij een ander ook niet erg.
    Als het nou heel smerig zou zijn, dat is een ander verhaal.
    Naar een beetje troep... lekker belangrijk

3. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Vanmiddag zijn mijn ouders geweest, voor hun schaam ik me niet. Vandaag was het wel netjes beneden.
    Dacht dat ik me ook niet hoefde te schamen voor schoonmoeder. Maar die maakte vorige week een opmerking tegen mijn man dat het wel eens netter bij ons in huis was geweest.
    Wat ik dus best een brutale opmerking vond. Dacht dat de band wat beter was geworden tussen mijn schoonmoeder en mij. Niet dus :(...

4. Salentein

Salentein Niet meer actief

Haha herkenbaar! Dat de bel gaat en ik mijn man naar de deur stuur

Baileyy en tuc vinden dit leuk.
  5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    Schoon is het wel. Maar dat speelgoed wat hier vaak ligt...
    Dus als er iemand op visite komt, gooi ik ga je alles wat in een bak. Dat de tafel vol ligt, nouja prima.
    Maar savonds zit ik al wel vaak om 7 uur in pyjama. En dan ook zo een die ik wel heeel snel uitdoe als er iemand langskomt Hahahah.

6. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Gewoon als compliment zien :)

7. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Heel makkelijk; nee:rolleyes:.

Hahaha mijn vriend en ik zijn 2 sloddervossen bij elkaar dus mensen moeten wel echt even laten weten wanneer ze komen zodat ik kan opruimen:|

8. vlinder12345

vlinder12345 Bekend lid

23 jul 2014
    887
    45
    28
    NULL
    Compliment? Is toch juist geen compliment?

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Nou ja...bij ons is het altijd rommelig ( omdat ik ook vanuit huis werkzaamheden doe)

Ik ruim nooit speciaal op.

Mensen mogen/kunnen altijd komen. En als ze het een rommel vinden dan is dat zo. Kan mij echt niks schelen.

PenF vindt dit leuk.
  10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.700
    5.729
    113
    Nu wel, omdat ik net thuis ben van werk en gisteren avond alles aan kant heb. Maar het komt regelmatig voor dat ik nu nog moet stofzuigen, rommeltjes opruimen etc. Alleen de vaat staat nu nog want de vaatwasser moet ik uitpakken ( maar geen zin in nu)

Maar in de praktijk ben ik wel opgeruimd.

11. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    De plinten?? Wauw ik buig voor je!!!

Hier is het een grote griebusbende. En ik mag nog niet alles doen dus super irritant

12. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ligt eraan hoe je het wil interpreteren :)
    Als ze zegt het is bij jullie weleens netter geweest dan doe je net of je gek bent en zie je het als normaal gesproken is het hier perfect op dit moment iets minder perfect.
    (Ik weet ook wel dat het kritiek is maar mij helpt het altijd om dingen expres een positieve draai te geven)

vlinder12345 vindt dit leuk.
  13. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Even een paar dagen gewacht zodat ik ook Ja kan antwoorden :roflmao:

Als mensen hier voor het eerst komen zeg ik altijd dat we misschien een wat rommelig huis hebben maar wel een liefdevol en warm huis. Dat lijkt mij het belangrijkst.

Evanesco vindt dit leuk.
  14. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Totaal niet. Iedereen zou hondenhaar aan hun kleren hebben want de hond heeft net een maand zitten ruien. Plukjes haar overal. Ook veel stof overal. Dit gezegd zijnde ga ik maar eens stofzuigen zo dadelijk. Ik krijg zin om te poetsen nu. Gelukkig is er geen " show je woonkamer" topic.

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ja hoor en dan hoop ik dat ze even de was (3 manden) in de kast leggen en de strijk afmaken. Strijkplank staat midden in de woonkamer net als alles wat al wel is gedaan. Maar heb even geen zin meer. Dus iedereen heeft lekker pech :p

Elena22 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  16. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Wat mijn huis betreft, meestal wel, maar ik heb zelf niet altijd even veel zin in onverwachts bezoek. Heb liever dat ik van te voren even op de hoogte word gebracht. Al is het een uurtje van te voren, kan ik ook nog wat in huis halen of wat klaarmaken..

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Kan altijd visie ontvangen. Maar ik heb niet zulke hoge eisen aan mjn huis :roflmao:

Echt, als e r was op de tafel ligt gooi ik dat terug in de wasmand en gaan we koffie drinken.

MilouR en Elena22 vinden dit leuk.
  18. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Geniale vraag :D

Vandaag wel, maar gisteren had ik zo'n moment en belden mijn ouders ook nog echt dat ze langs wilde komen ook :eek:.

Ik zat nog in mijn badjas, Hugo nog in pyjama en had een poepluier en Abel werd net wakker. Ik wilde immers een pyjamadag in de vakantie en gebeurt net dit he :rolleyes:. Beneden lag overal speelgoed en losse dingen. Gelukkig had ik wel net gestofzuigd en de tafel afgeruimd. Ik heb als een bezetene speelgoed in een bak gegooid, de stofzuiger in de trapkast gepleurd, foundation en mascara opgedaan, Abel en mezelf omgekleed en de losse dingen in een plastic tas gedaan :roflmao:. Hugo deed daarentegen wel in pyjama met poepluier de voordeur open, maar leek het toch echt alsof we er gewoon bij zaten :roflmao:. Kon oma mooi helpen met de poepluier en ik even snel verder opruimen :o:

19. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    Ik kan en durf altijd bezoek te ontvangen. Er liggen nooit stapels was op de tafel, wel wat post en rommeltjes van de kinderen, en ja er ligt speelgoed op de grond. Ik stofzuig iedere dag en hanen ligt ook wel eens wat zand ofzo op de grond. Maar wij wonen en leven in het huis, ik ben tenslotte geen showroom waar het altijd spik en span moet zijn. Speelgoed ruim ik niet eens op voor bezoek, de kinderen moeten gewoon kunnen spelen. En degene die er last van heeft mag t zelf opruimen.
    Al heb ik wel liever dat je even belt van te voren, zodat ik niet in mn pyama de deur hoef open te maken (of ik je aan de deur laat staan en niet open doe)

NiVa0230 vindt dit leuk.
  20. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Lies1611, femkes, NiVa0230 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina