Ik kan mijn duimen uit de gewrichten knakken. Ik kan ze ook weer terugduwen. Mijn spieren zijn daar te lang, zodat mijn duimen niet op hun plek blijven.
Volgens verschillende fysio therapeuten ben ik hypermobiel, heb er gelukkig geen last van zoals sommigen maar kan er volgens mij ook niks geks mee.. In ieder geval nog nooit geprobeerd haha
Wat grappig dat mensen ook die ellebogen zo kunnen draaien zoals ik Hahaha hier vinden ze het allemaal maar eng hahaha
Mijn vingertop (rechter wijsvinger) kan ik net iets verder buigen dan de meeste anderen... Niets bijzonders dus. En dat ik geen menstruatiepijn ken, maar dat heeft te maken met een afwijking aan mijn baarmoederhals.
Dat wat Debaky doet, kan ik ook. Oren wiebelen ook. Scheetgeluiden maken met m'n handen. Heupen uit de kom laten gaan. Maar dit komt door de hypermobiliteit. En ik kan heel gekke stemmetjes. M'n eigen stem is dan echt niet meer terug te vinden. Beetje als knabbel en babbel haha.
Ik kan de handstand onder water. ... aardig knap met! Mijnvpostuur hihi en leeftijd... Kon niks anders verzinnen hij. Maar het is wel echt waar.😉😉😉