Hey Jajo! Ik had in het andere topic ook al gereageerd maar zie nu je foto en het lijkt positief! Spannend hoor! Hoop dat ie op blijft lopen. Ik heb begrepen dat je het beste om de ene dag kan testen. Zie mijn foto er zat ook 1 dag tussen.
De regel is elke 48 tot 72 uur. Ik heb vanaf 4 dagen voor NOD elke dag getest. Zondags had ik een 'misschien' test en maandags was het al duidelijk 'ja' dus ik ben blij dat ik niet gewacht heb tot die dinsdag na mijn 1e test. Ik was wel heel zenuwachtig voor de 2e test omdat ik bang was dat die misschien toch wit zou zijn. Maar het is natuurlijk ieder voor zich. Je moet je gewoon op beide situaties voorbereiden als je morgen weer gaat testen denk ik.
Pff ik vind het zo vreselijk spannend! Ben nu idd ook bang dat ik morgen of overmorgen een spierwitte test in handen heb. Heb sinds vandaag wat steekjes rond mijn navel en er onder. Nu maar duimen dat het goed blijft gaan en de volgende test wat donkerder is. Heb vandaag 2 testen gedaan omdat ik het niet geloofde en dacht misschien is het een foute test of zo..
Zie hem zonder te turen, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd! Vals positief bestaat niet. Omdat je voor NOD getest heb kan het zijn dat je zwanger bent, wat de test ook aangeeft maar toch ongesteld wordt. Sommige zeggen dan vals positief maar dan is de innesteling niet goed gegaan en word je gewoon ongesteld. Daarom wordt testen voor NOD ook afgeraden. Neemt niet weg dat ik heel goed begrijp waarom je het doet
Zo net de 2e test gedaan, zo te zien loopt hij op 😁😳 wat slechter te zien nadat hij geüpload is.
Ja vind het zo enorm spannend!!! Duimen dat alles goed gaat! Je ziet het streepje nog een stuk duidelijker in het echt 😁