weer even angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kletstante28, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletstante28

    Kletstante28 Actief lid

    23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Probeer minder te luisteren, maar vind het zo geweldig de kleine te horen. Mijn duizeligheid en misselijkheid vind ik echt geen pretje en daardoor juist denk ik extra bezorgd.

    Doe het graag 1x per dag. Maar vandaag kon ik de kleine moeilijk vinden. Dan zit hij onder en dan ergens aan de zij. Aangezien ik slechthorend ben en ff een tijdje die mooie hartslag wil horen ga ik dus weer zoeken, frusterend.

    Doe het dus niet meer, maar mijn vraag is toch, met bijna 14 weken, hoe actief en 'zwemerig' zijn ze dan dat ze binnen een paar tellen weer de ander kant op liggen ...

    En ik ben al mama van een mooie zoontje, zo zie je maar dat ik toch lekker onzeker kan zijn :rolleyes: :)
     
  2. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow is normaal hoor dat je hem niet vind die van mij was toen ook door de hele buik aan het gaan eerst zat her hartje helemaal aan de rechterkant en een gegeven moment hoorde ik dus niks na verloop van tijd kwam ik erachter dat als de baby zich omdraaide ik niks hoorde :D
     
  3. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Ik heb de angelsound pas gehaald met 25 weken zwangerschap...en ook toen kon ik r niet altijd vinden ;)
     
  4. esther79

    esther79 Actief lid

    4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    En nu met 31 weken ben ik het hartje ook wel eens "kwijt"..Dan moet ik flink zoeken, om het alsnog te vinden..
    Als de baby net erg diep naar achteren ligt, dan is het al een stuk moeilijker te horen..En soms heb je het hartje net gevonden, en draait beeb zich weer net om, zodat je het weer kwijt bent..
     

Deel Deze Pagina