Hallo dames, Ik ben echt heeeeel ongeduldig dus hopelijk kunnen jullie mij helpen. De laatste week voelde ik me echt zwanger (misschien omdat ik het te graag wil?). Had last van: pijnlijke en opgezette borsten met aders er op, soort menstruatiepijn, puistjes, verhoging, slecht slapen en humeurig! Mijn cyclus varieert van 28 tot 32 dagen. Vandaag is mijn 29 ste dag en ik heb negatief getest. Heb ik de test misschien te vroeg gedaan? Heeft iemand hier ervaring mee? Dus test eerst negatief, later toch zwanger? Zou fijn zijn als er meiden zijn die hetzelfde hebben..
ik zou als ik jou was gewoon even w8ten tot je op dag 32 zit je nod.... ik heb het nooit ghad dat ik vroeger testen succes!
Die meiden zijn er. Maar zoals de voorganger ook zal zei, het is het meest handig als je van je langste cyclus uitgaat. Ik hoop dat je zwanger bent, maar dat is toch echt nog afwachten.
Kijk daar hoop ik zo op. Gisteren ook negatief getest, dus nu maar afwachten..... Denk dat ik gewoon tot zaterdag wacht, mochten de er dan nog niet zijn.... Kuszz
Helaas ben ik gewoon ongi geworden ..We gaan er weer voor deze maand! Dit wordt ronde 4 voor ons! Hoe lang zijn jullie bezig? Vind het zoooo lang duren, terwijl het eigenlijk wel meevalt! Ik duim voor jullie...en bedankt voor de reacties!
Hoi Mirella, Balen dat je ongesteld bent geworden. Wellicht kan je je aansluiten bij de NOD topics, zodat jullie samen kunnen aftellen. Dit topic doe ik op slot. Groetjes, Elvira Moderator