Geen cyclus door borstvoeding, nu toch wat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Niennientje, 27 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niennientje

Niennientje Niet meer actief

Hoi!
    Ik geef mijn zoontje nu 1,5 jaar borstvoeding en nog een menstruatie gehad. Zou er nu toch wat aankomen?
    Bovenste is van gisteren, middelste van vanmorgen en onderste van vanmiddag.
    Maandag waren ze nog helemaal wit.

Bijgevoegde bestanden:

2. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Ja hoor dat kan heel goed.

Verwachtte je het niet?

3. Niennientje

Ik vermoedde wel iets gezien de afscheiding, maar omdat er al zo lang niks is niet perse inderdaad. Zal deze vanavond of morgen positief worden?

4. mamamilou

mamamilou Niet meer actief

Er lijkt wel iets aan te komen. Heb je vandaag nog getest?

5. Niennientje

Ja! Weer wat donkerder maar denk net niet nog de piek?

Bijgevoegde bestanden:

6. mamamilou

mamamilou Niet meer actief

Ik denk dat hij nog wel donkerder kan. Ik zou 2x per dag gaan testen. 's Morgens en 's avonds, dan kan je je eisprong bijna niet missen.

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nog geen piek inderdaad maar ik vind het er wel veelbelovend uitzien. Morgen nog eens testen.

8. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    dit inderdaad. Wil je graag weer zwanger worden? of gewoon om je cyclus in de gaten te houden?

9. Niennientje

Er is nu bijna geen streep meer zichtbaar.. terwijl 2 dagen duidelijk en gisteren bijna. Was het dat gisteren toch een piek die voor een eisprong kon zorgen? Of geen eisprong?

10. Niennientje

ik wil inderdaad weer zwanger worden :)

11. Niennientje

Donkere was gisterenmiddag en de lichte vanmorgen (net)

Bijgevoegde bestanden:

12. Niennientje

Ik heb wel goede hoop dat mijn piek gisteren was. Als ik gisteren avond had getest was het misschien duidelijk.
    Het komt namelijk qua afscheiding wel overeen.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Od je cyclus is nog bezig met opstarten ;) en je lh schommelt nog ;)

14. Vame

Vame Fanatiek lid

7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Ik heb dit ook weken gehad voor mijn eerste eisprong tijdens de borstvoeding. Best wel vaak zo goed als positieve lh testen gehad. Maar nooit een knaller knaller. Ei sprong toen ook niet.

Ik vond het toen heel fijn om te tempen want dan wist ik tenminste of mijn ei was gesprongen! Maar het schommelende (en dus best hoge) lh is dus normaal en geen garantie op eisprong helaas.

15. Niennientje

Ik snap wat je bedoeld maar hiervoor had ik weken gewoon geen streep. Ik heb normaal nauwelijks hiervan wat in mijn lichaam voor een streep. Ik heb mijn temperatuur niet goed bijgehouden, maar hij was aanzienlijk hoger dan normaal. Dat geeft hoop.

16. Niennientje

Ja dat dacht ik eerst ook, maar mijn temperatuur was iets na het opstaan 37,6. Normaal heb ik van mijzelf een veel lagere temperatuur. Dus misschien een goed teken.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Na het opstaan moet je niet tempen.
    Ook mag je niet van een simpele tempwaarde uitgaan, als je dit niet stipt hebt genomen conform de "regels".
    Je temp zegt dus niks.

Daarbij als je piek gisterenavond was, dan is vandaag/morgen je ei pas en je temp verhoogd pas de dag na je ei, dus dan klopt het niet.

18. Niennientje

Maar dan vind ik het wel gek als ik de hele dag met verhoging rond loop terwijl mijn normale temperatuur 37 is overdag. Lijkt mij wat te toevallig.
    En kijkend naar afscheiding en baarmoedermond.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Maar jij zegt dus nu dat je eisprong gisterenavond was en je lh piek ook gisteren was na je laatste ovu?
    Tja het kan, maar dat is best uitzonderlijk dat je ei springt een uur ofzo na de start van je piek.

En misschien heb je iets onder de leden waar je temp op reageert (temp reageert sneller dan bijv symptonen van een griep etc).

En de hele dag met verhoging rondlopen?? Je hebt toch 1x getempt en alleen vandaag iets nadat je was opgestaan?

Feit blijft, je temp mag en kan je niks aan aflezen op deze manier gemeten.

Zulema en Rosa5 vinden dit leuk.
  20. Niennientje

Ik heb geen idee, maar ik vermoed aan verschillende dingen dat hij is geweest.
    Gisteren ochtend had ik op een andere test ook al een hele donkere streep, vergelijkbaar met die donkere hierboven.

Ik heb deze ochtend/ middag een paar keer gemeten omdat ik de verhoging raar vind. Vandaar dat ik dat zei.

Deel Deze Pagina