Flesjes warmen met een flessenwarmer of in de magnetron?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Juffertje83, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe warmen jullie flesjes? In de magnetron? Gaat dat makkelijk? Of is een flessenwarmer makkelijker?

2. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat je wilt gaan geven, maar bij mijn weten mag je BV nooit in de magnetron opwarmen omdat er dan voedingsstoffen verloren gaan. Als ik gekolfd heb, warm ik dat op in een flessenwarmer of au bain marie. KV mag je wel opwarmen in de magnetron volgens mij.

3. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Kv mag je ook gewoon aanmaken met warm water...,heb nog nooit een flessenwarner of magnetron hoeven te gebruiken...

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Bij mijn zusje heb ik gewoon een flesje gemaakt met warm water, dus heb geen flessenwarmer of magnetron nodig gehad

Denk dat ik nou weer zo ga doen, al heb ik wel een flessenwarmer gekregen..

5. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond een flessenwarmer altijd zolang duren! Was blij dat kv in de magnetron kon :) Bv kan ook in de magnetron, maar dan moet je het op het laagste vermogen doen, en om de paar seconden eruit halen en schudden en weer verder, dus dan is een flessenwarmer praktischer en net zo snel...

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik ga het gewoon in de magnetron doen, al zal er wel een flessenwarmer komen. Mijn man vertrouwt zichzelf niet met de magnetron of pannetje op het vuur.

7. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik heb een flessenwarmer en die duurt helemaal niet zo lang dus ik gebruik zelden of nooit de magnetron
    groetjes

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik ga straks de magnetron gebruiken. Lees meer negatieve dan positieve dingen over de flessenwarmer. En ik heb de magnetron niet voor niks gekregen.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    De waterkoker ;) En dan het flesje in een bakkie warm water.

10. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    magnetron of gewoon warm water uit de kraan

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik heb ook de bv in de magnetron gedaan. Hij mag idd niet te warm worden omdat dan de voedingsstoffen verloren gaan, maar 30 sec op 600 watt deed het prima.

Deel Deze Pagina