@Justme194 ik leen even je wat-onder-dit-jurkje-topic idee We hebben volgende week een bruiloft en voor onze oudste heb ik dit jurkje: Bekijk bijlage 349299 Ik weet natuurlijk nog niet wat voor weer het gaat worden die dag, als het lekker weer is kan de jurk gewoon zonder iets eronder of erop, maar als het nou wat kouder is die dag, wat zouden jullie dan doen? Maillot/Legging en een vestje? In welke kleur? Alvast bedankt voor het meedenken!
vestje roze (effen). Legging erbij roze vind ik dan teveel roze persoonlijk. Dus dan legging zwart en witte schoenen of witte legging en zwarte schoenen/laarsjes.
ik zou er een effen vestje en maillot op doen, anders word het te druk. wit? dat lijd niet zoveel af, want dat jurkje mag zeker gezien worden, erg leuk!
Een smal t-shirt in zacht roze eronder vind ik ook wel wat als het fris is, blijft het bovendeel tenminste zichtbaar! Maillot in wit of roze eronder vind ik. Legging minder geslaagd met zo'n ballet-achtig jurkje Zwart minder geslaagd voor een bruiloft.
Op zich hoeft ze alleen een vestje aan als we buiten zijn... Als we binnen zitten (feest en diner) zal ze zich toch wel warm dansen denk ik Anders is het inderdaad zonde van de jurk om er de hele dag iets overheen te dragen Waar zouden jullie eerder voor kiezen? Donker of licht roze? Bekijk bijlage 349303 Bekijk bijlage 349304
Moet sowieso ook nog schoentjes voor haar kopen, dus daar hangt het dan misschien ook weer vanaf wat het leukste zal staan. Ik denk dat ik gewoon voor zwarte laarsjes ga, die kunnen altijd
Lichtroze. Zwarte schoenen zijn idd wel makkelijk die kan ze altijd nog weer aan daarna. Wat een superleuk jurkje mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
lichtroze, want donkere roze slaat nergens op omdat het niet in het (leuke) jurkje voorkomt. Zou gaan voor het lichtroze vestje en een lichtroze maillot/legging. (overigens mocht je het online willen bestellen vestje valt groot, heb hem ook voor dochter).
Zeker weten het lichtroze vestje. Superleuk jurkje trouwens, was mijn dochter maar zo'n meisjemeisje... Ik zou denk ik ook voor een lichtroze maillot/legging gaan. Ik denk dat wit niet mooi staat door de rok die ook al wit/crème is.
Lichtroze vestje ( komt terug in de strikjes) en een effen roze maillot, in dezelfde lichte kleur als het vestje! Evt zwarte ballerina's eronder.
vest je nummer één. Staat beter bij de kleur in de jurk. Ook panty in die kleur effen. Super leuk jurkje trouwens.
Ohh.. wat een onwijs leuk jurkje! Ik zou het zelf met rustige dingen combineren, zo hou je de aandacht op het jurkje. Licht-roze vestje en een witte legging. Of eerder richting panty, is wat sjieker. Ps; leuk topic