Kan Maar Niet Genieten van de zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door JoyceNL, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyceNL

JoyceNL Nieuw lid

5 mrt 2009
    3
    0
    0
    Help Ik word langzamerhand hier beetje gek van.
    Ik ben 14 weken en 4 dagen zwanger en ik kan er maar niet van genieten tot nu toe gaat alles goed met de baby maar blijft maar rondspoken in mn hoofd of het wel goed met de baby gaat of tie nog wel leefd bij elke pijntje denk ik dat t al nie meer goed is
    Is dit normaal dat je zo zorgen maakt
    Groetjes Joyce

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Joyce,

het is helemaal niet raar dat je niet op een roze wolk zit. Het hoort eigenlijk nu al bij het moeder zijn! Je maakt je vanaf nu nooit meer geen zorgen over je kindje. Het is niet spannend ook om een nieuw leven te hebben groeien in je lichaam. En dan maar vertrouwen te hebben in de natuur, terwijl je graag zou willen helpen het allemaal goed te laten gaan. Zo is de mens nu eenmaal meestal niet gemaakt! De controle uit handen geven is voor een nieuwe moeder het moeilijkste wat er is. Wanneer je straks het kindje gaat voelen bewegen kom je weer in een heel andere fase en dan is het meestal zo dat je al weer een heel stuk meer kunt gaan genieten van het natuurlijk wonder. En heel soms kan een vrouw pas genieten als de kleine er is. Iedereen gaat er anders mee om, maar laat je niet te veel beinvloeden door anderen die verwachten dat je op en top geniet. Dat is juist bij veel vrouwen in het begin niet het geval. Wen maar op je gemak, de zwangerschap kent vele fases.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina