billen liften / op armen steunen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kwebbel86, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik zag dat mijn dochter ineens alleen 1 seconde op haar armen steunde. Ze gooide zo d'r hele kont en benen de lucht in :$ Verder wipt ze haar kont enorm vaak de lucht in. Het kost haar enorm veel moeite maar doet het echt vrij vaak. Is dit een voorbode van kruipen / tijgeren? Ze probeert echt vooruit te komen en soms vind ik haar dan 1 meter verder omgedraaid... :( Hoe ze het doet, weet ik niet! Als ik ff niet kijk is het net alsof ze denkt: "NU DOEN!" :D

Wie herkent dit bij 6 maanden ?

2. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter gaat nu sinds een paar dagen steeds op haar handen en knieën zitten en dan wiebelt ze met haar bellen naar voor en naar achter.
    Maar ze doet nietnhaar benen in de lucht ofzo..

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Mijn dochter deed dit ook vaak.
    Niet veel later begon ze met kruipen op handen en knieen.

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    die van mij word ook steeds beweeglijker hoor, en precies net als je niet kijkt inderdaad. Dan heb ik haar net in de box gelegt, spoel ik de flesjes even om, kom terug en ze ligt er totaal anders bij dan 1 minuut terug! :$ maar dan ligt ze ook gewoon weer net zo stil en tevreden als dat ik haar er in legde, net of iemand anders haar snel opgepakt en omgedraaid heeft, soms heel bizar...

5. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

:D :D ja inderdaad. Als ik ff niet kijk dan heeft ze zich ineens 180 graden gedraaid of rolt ze zo door dat ze buiten het kleed ligt. Ze ligt ook niet meer in de box, haar been kwam iedere keer tussen de spijlen en dan was het brullen natuurlijk.

@Andrea: dat lukt mijn dochter nog net niet, ik denk dat het niet lang meer op zich laat wachten. Grappig dat de kinderen zo ondernemend zijn op deze leeftijd :) :p

Deel Deze Pagina