ben niet meer zoveel op de nieuwe zp

Discussie in 'Over deze site' gestart door henkie24, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

als eerste! dit topic is niet vervelend bedoeld of om discussies te voeren of om mensen aan te vallen die erg hun best hebben gedaan om de nieuwe zp te maken maar ik merk aan mezelf dat ik veeeel minder nu op zp ben. vind het niet meer zo als het was en kan er ook niet aan wennen. :( vraag me niet waarom, het is zo. wie heeft of herkent dit ook?

oh en als dit topic niet in het goede onderdeel staat mag het verplaatst worden hoor! maar wist niet goed waar ik het moest plaatsen :oops:

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    heey, ik heb dit dus ook, vind het ook niet zo mooie site, veel reclame enzo. Merk dat ik ook veeeeel minder op de site kom. Vond de vorige echt veel beter. Jammer eigenlijk. Heb hier veel opgestoken en veel steun gehad in moeilijke tijden. Kan ook echt niet wennen aan de nieuwe site.

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja idd. op de oude site was het gezelliger voor mn gevoel. net of ik de andere leden (nou ja sommige dan) echt kende. (is natuurlijk niet zo) en nu is dat gevoel helemaal weg :( tja misschien moeten we nog langer wennen maar ik merk gewoon dat ik het niet meer zo leuk vind. heel heel jammer

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik kom hier natuurlijk nog wel regelmatig.
    Ik vindt de site wel erg mooi.
    Maar het ik heb ook heel erg moeite om eraan te wennen.
    Ik vindt het te druk en onoverzichtelijk.
    Je moet teveel zoeken.
    Dus ik ben het wel met je eens.

5. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb het ook wel een beetje hoor, maar begin nu toch wel wat te wennen. En ze gaan werken aan de punten die nog niet goed zijn.
    Ik had gister nog met vriendin erover, die hier ook zit, Zij heeft er ook niet meer zo zin in

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dit heb ik ook idd. :(

7. Techniek

Techniek Niet meer actief

Dames,

Het is net zoals in de Albert Heijn, je weet precies waar alles staat en ineens hebben ze de schappen verplaatst of anders ingedeeld. Dan denk je ook even grmbl. Maar het went ... echt waar.

We nemen al jullie feedback mee en in de komende weken zal er nog een hoop veranderen. Probeer alles positief te blijven te benaderen.

Jan

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat gezellige gevoel is misschien even weg, omdat nog niet iedereen zijn avatar en/of banner heeft geplaatst. Dat komt vast weer terug. Geef het even tijd.

Ikzelf ben alleen maar positief (misschien ook wel bevooroordeeld, hahaha). Ik ben alweer helemaal gewend, en heb het gevoel dat het nooit anders geweest is. Soms is het even zoeken naar allerlei knoppen. Maar hoe vaker je ergens op klikt, hoe meer je de voordelen snapt. En ik weet natuurlijk dat er achter de schermen hard gewerkt om alle problemen de wereld uit te helpen. Dus dames en heren, geef het een paar weken en kom vaak kletsen, dan zul je zien dat het gezellige gevoel snel weer als vanouds is.

Edit: Ik denk dat het inderdaad zo is, als Jan beschrijft. ;)

9. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik denk dat het een kwestie van wennen is, ik weet nog goed dat we over gingen in andere kleuren en toen was er ook een hoop gemopper!

Uiteindelijk is dat ook helemaal goed gekomen! Ik moet ook erg aan de nieuwe zw pagina wennen, maar moet zeggen het ziet er best mooi uit =D>

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Uiteindelijk gaat het om de inhoud toch?

De topics zijn niet veranderd.

groetjes

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Is wel een goed voorbeeld inderdaad: Wij hebben vier Albert Heijns in de buurt en er is er maar één waar we naar toe willen omdat we daar precies een route hebben en er dus zo doorheen zijn samen. Als ze daar de schappen zouden veranderen zou ik best wel van slag zijn haha.

Ook ik moet even wennen. Ik schrijf (nou ja, schreef) ook mee op een paardenforum en daar gingen ze ook over naar een vernieuwde site. Toen moest ik ook wennen maar na een paar weken wist ik niet beter. Het is nu inderdaad even niet oud en vertrouwd. En er zullen met dit soort vernieuwingen altijd wel een paar mensen afhaken (al dan niet tijdelijk) maar vaak zie je ook weer veel meer mensen zich aanmelden uiteindelijk omdat de site ze nu wel interessant lijkt. En iemand die net zwanger aan het worden is hecht vaak veel waarde aan de info op de beginpagina. Ik weet nog wel dat ik zwanger probeerde te worden van de eerste: Ik ging iedere babyinformatie site af om te kijken of er misschien weer net iets op stond wat ik niet wist. Ik denk dat het zeker voor nieuwe leden wel een verbetering is nu.

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik kom er niet minder voor hier hoor.
    Zodat ik hier nog vaker kom, ga ik er vanzelf aan wennen.
    En ik ben net iets te verslaafd om hier niet meer te komen :)

13. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    @ Henkie:

Ik heb het ook.
    Vind het moeilijk om dingen te vinden en vind het erg rot (sorry jan...) dat de helft van de berichten verdwenen zijn.

Ik vind het veel onoverzichtelijker en ik mis heele veel dingen van het "oude" forum.

Hopelijk trekt het weer wat bij met de tijd en weten we straks niet anders meer....

14. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    ik ben het er mee eens,ik vindt de site totaal niet overzichtelijk en rommelig!jammer dat ze verhuisd zijn!

15. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik ben nu ook niet meer zo vaak te vinden hier....als er wat veranderd mag worden dan zou ik zeggen: meer kleur in het forum gedeelte , minder overdreven advertenties die knipperen......
    ik kijk me letterlijk scheel op al die letters wat ik hier over het scherm verdeeld zie helaas :confused:
    maarrrrr zwangerschapspagina is en blijft mijn favoriet :p
    grtz Ramona

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Alle meldingen die jullie gemaakt hebben of nog maken, worden meegenomen. De dingen die hierboven gezegd zijn, staan allemaal al op het lijstje. Mochten jullie nieuwe puntjes hebben, dan mag je een nieuw topic aanmaken. Kijk dan eerst even op het overzichtslijstje, of dit punt al niet genoemd is.

Dit topic sluit ik, omdat het waarschijnlijk gaat uitmonden in het benoemen van de punten, die al bekend zijn bij ons.

Deel Deze Pagina