haaruitval

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelybaby, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    hebben jullie ook zon last van haaruitval?
    elke dag ligt de douche bezaaid met haren..
    maar mijn vraag is eigelijk, vallen er na de geboorte altiijd haren uit?
    ik hoorde namelijk dat als je tijdens de zwangerschap veel haargroei krijgt, die haren er na de bevalling weer uitvallen.
    Maar hoe zit het als je de hele zwangerschap al uitval hebt?

liefs

2. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ik heb ook zo'n last van haaruitval nu.. :( ik ben ook benieuwd en lees mee!

3. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi hoi,

Hier nog iemand die erg veel last heeft van haaruitval,ik had zo gehoopt een mooie bos haar te krijgen al was het maar vor negen maanden maar helaas nij mij valt her uit.

Ik hoop dat het na de bevalling wel stopt...

Liefs melissa

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hi,

Had na vorige bevalling (na paar weken) veel haaruitval... zo erg dat ik ervoor naar de ha ben gegaan...
    die vertelde me dat het niet waar is dat je alleen de extra haren verlies, maar dat de groei van een haar tijdens een zwangerschap gelijk gesteld wordt, waardoor alle haren tegelijk "op" kunnen zijn...
    Hij vertelde dat in principe je dus alles kwijt kunt raken, :cry: maar hij had dat in zijn praktijk nooit meegemaakt....

Deze zwangerschap in het begin haaruitval gehad.... maar na een paar weken is dit over gegaan... en zijn mn haren nu heel gezond!

het is maar afwachten hoe het deze keer na de bevalling gaat... en tja.. tis niet anders... ik kan ze moeilijk vastlijmen... toch?!

5. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hier nog eentje met veel haaruitval. Gelukkig heb ik erg dik haar van mezelf dus een paar haren minder maakt niet zoveel uit ;) maar het is echt heel veel!

7. ramona0309

Ik vertel alleen wat de HA tegen me zei hoor....
    Zeker niet om paniek te zaaien, ik vond het ook niet erg gerustellend.... maarja als het zo is, is het zo.....

(ps... ooit gehoord van alopecia areata, kan ook veroorzaakt worden door hormonen.... dus zou ik er niet raar van staan te kijken... al is de kans natuurlijk minimaal)

8. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    na de zwangerschap komt het allemaal wel weer goed duurt 9 maanden ontzwangeren en helaas hoort dat er ook bij ,je kan tegenwoordig hele mooie pruiken kopen hoor hihihihi grapje .
    Mischien wel een tip ,zodra je bent bevallen begin meteen met het slikken van biotine vitamine b kan je bij de tuinen kopen eigen merk zijn echt wonder pillen .

9. ramona0309

bedankt voor de tip!

Kunnen deze pillen in combinatie met borstvoeding?

10. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    o dat durf ik eigelijk niet te zeggen denk het haast wel maar zou het wel navragen hoor .

11. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Het schijnt ook dat je in de winter altijd al meer haren verliest. En in het begin van je zwangerschap is het ook normaal om wat extra haren te verliezen. Zolang je niet echt kale plekken hebt, is het niet iets om je zorgen over te maken.

Deel Deze Pagina