kan dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tasha, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

ik ben nu 14 weken zwanger en zat wat na te denken over de bevalling...
    ik heb al 2 meiden 1 met de pomp 1 met een keizersnee..
    voor de controles loop ik in het ziekenhuis waar mijn twee meiden zijn geboren.

deze keer gaan we ook weer voor een natuurlijke bevalling maar wel in het ziekenhuis. het ziekenhuis waar ik nu loop bied alleen geen mogelijkheid voor een waterbevalling wat ik wel graag zou willen proberen.. na wat google kwam ik er achter dat een ander ziekenhuis in de omgeving dat wel bied...
    en vind daar de kraamafdeling wat meer huiselijk enz

vraag me af of ik zomaar mag overstappen naar een ander ziekenhuis...
    of dat het onzin is wat ik wil omdat het altijd weer kan uitlopen op een keizersnee en dus helemaal geen water bevalling enz

heeft iemand een idee?

groetjes

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

in ons ziekenhuis doen ze het ook niet dat moet je dan zelf regelen... er is een site (weet zo niet meer welke) die verhuur bevallings baden en die bezorgen ze in het ziekenhuis.. moet je ff google erna en dan met de gyn waar je nu bij loop er over hebben dat je een badbevalling wilt hebben en hun moeten eigelijk die mogelijkheid wel bieden...

nee heb je en ja kan je krijgen... ik zou het gewoon ff met je gyn over hebben..

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Als je wilt overstappen kan dat hoor. Maak een afspraak met de huisarts, die kan het makkelijk voor je regelen. Het ziekenhuis moet natuurlijk wel bij je in de buurt zijn.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meid als jij graag in een bad wil bevallen dan kun je 2 dingen doen.
    Vragen of er een mogelijkheid is om in je huidige ziekenhuis een bad te plaatsen die je zelf huurd, of je gaat naar het andere ziekenhuis.
    Jij beslist hoe je wil bevallen hoor en niet het ziekenhuis buiten medische dingen natuurlijk

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je kunt volgens mij gewoon het ziekenhuis uitkiezen waar je wil bevallen. Wij kiezen voor Veldhoven. Woon zelf aan de andere kan van Eindhoven, maar in Veldhoven zijn ze van alle markten thuis op het gebied van bevallen.

Ik neem aan dat jij als klant zijnde naar het ziekenhuis kan gaan waar jij je het este thuis voelt.

Deel Deze Pagina