kan mijn lf langer zijn dan 14 dgn?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo,

kan het zo zijn dat mijn lf langer is dan 14 dgn? ik zou dan nu ongeveer op dag 17 zitten...kan dit???

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.215
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja, dat kan. De luteale fase is bij de meeste vrouwen gemiddeld ongeveer 14 dagen, maar het kan langer of korter zijn. Meestal is je luteale fase wel elke keer even lang, maar ook dat kan een dagje schelen.
    Bijv. de ene keer 17 dagen en de volgende keer 16. Maar het zal niet zo zijn dat hij de ene keer 14 dagen is, dan 17 en dan weer 11, ofzo.

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat de eisprong op een andere dag was dan je dacht. Of dat je zwanger bent en daardoor niet ongesteld wordt (Duim duim) Heb je al getest?
    Hoe heb je je eisprong bepaald?

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heb met ovu testen gewerkt....en voel mijn ei eigenlijk ook!
    ik heb op woensdag middag ovu test gedaan en was lichte streep en donderdag middag was bijna even donker dan test streep en donderdag avond was ie weer heel licht..dus heb schijnbaar ook een hele korte lh piek! dus ga ik er vanuit dat ik nu dus 3 dgn overtijd ben! dus zou nu op lf 17 zitten...en heb vanmorgen een testje gedaan maar helaas nega...

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.215
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Je cyclus is wel vaker lang, zie ik. Als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent maar weer testen. Vervelend hè, dat afwachten! Ik hoop voor je dat het snel raak is.

Deel Deze Pagina