Dinsdag me eerste test gedaan. Was toen 3 dagen over tijd, maar met ovulatietesten getest en waarschijnlijk latere eisprong. Maar goed dinsdag getest en net getest. Bij die van net binnen 2 min het streepje. Ik heb nog een test liggen die ga ik zaterdag doen. Maar loopt het tot nu toe mooi op? Zou nu volgens me app berekening 5 dagen over tijd zijn.
Voor 5 dgn over tijd is hij veel te licht... Maar ik vind het wel heel mooi opgelopen sinds dinsdag. Denkt dat je ei n week later was dan normaal ofzoiets...?
Wanneer was je ovu test positief? Het streepje is iig opgelopen Ps het was dinsdag 1 november en vandaag is het 3 nov (ipv 2 en 4).
O ja klopt hihi sorry. En mijn ovulatietesten gaven 17 en 18 oktober een streepje aan maar was niet echt overtuigd ervan. We hebben het gewoon gezellig gehad en nu maar hopen dat die zaterdag nog donkerder is. Fingers crosst dan maar.
Stel dat je ei dan de 20e is gesprongen zit je nu op 14 dpo. En bij een innesteling op 9-10 dpo ziet de streep er prima uit 5 dagen overtijd ben je dus zeker niet
Dank jullie wel. is nog niet echt te bevatten. Maar kan het wel van de daken afschreeuwen. 29 nog onze eerste echo. Het is allemaal heel spannend want dit is ons eerste kindje. Voor de dames die nog even geduld moeten hebben. positief blijven wachten duurt soms lang maar word uit eindelijk beloont. We hebben bijna 1,5 jaar er over gedaan. Dus geef de hoop niet op. Dikke kusvan een hele blije aanstaande mama