Ben nu twee maandjes aan het proberen zwanger te worden. Heel spannend allemaal.... Normaal ben ik super regelmatig ongesteld, namelijk elke 30 of 31 dagen. Weet ook precies mijn eisprong te vinden. De afgelopen maand was alles anders, raar. Ei gemist, wel veel sex gehad (om de dag bijna twee weken achtereen) en vanaf de dag dat ik mijn ei gehad zou moeten hebben (maar dus niet gemerkt, was 20 nov.) duizelig en moe geweest. Ik was ervan overtuigd niet zwanger te zijn. Had last van mijn borsten, maar anders dan anders (normaal erg pijnlijk en hard, nu wel gevoelig maar niet hard). Ik rook ineens veel beter en had een paar dagen een zwaar gevoel in mijn benen en onderbuik. Op 1 december dacht ik opeens: Ik ben zwanger. Een soort weten... zei het tegen mijn vriend en hoewel hij ook de hele tijd zei dat het niet zo zou zijn, had hij ook ineens dat gevoel. Ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was. De volgende dag werd ik ineens ongesteld (cyclusdag 27), heel heftig en onverwacht. Erg veel krampen gehad. Ik was echt heel teleurgesteld omdat ik de dag ervoor ineens zo zeker wist dat het raak was! Ik heb niet eens kunnen testen, mijn NOD niet eens gehaald! Herkent iemand dit, dat als je probeert zwanger te worden je cyclus ineens anders is?
Ja! Ik had het ook! Maar mijn cyclus was juist opeens heel erg lang! (46dagen) Je lichaam pikt toch die stress op denk ik... Veel suc6 in de volgende ronde!
haha! Als je niet elke maand in de 'stress' wil zitten zou je eventueel ovu tests kunne gebruiken. Het is wel een beetje een gedoe, maar ik vind ze persoonlijk heel goed werken. Zo had je bijvoorbeeld kunnen zien dat je een vroeg ei had. Maar in het begin is het ook lekker om gewoon op een wat natuurlujkere manier er mee om te gaan...
Goeie tip, een vriendin wees me er ook al op. Ga ze morgen even halen. Maar ik ben ook wel van de natuurlijke manier hoor! We kijken wel.
ik ben bijna altijd 31 dagen, in sept een keer 32 en vorige maand 28, dus het kan wel eens wisselen. Misschien was je wel zwanger maar ging het mis. En je lichaam kan je ook goed voor de gek houden hoor, ik denk echt regelmatig iets te voelen, zelfs als het niet kan... succes Miek
De ovulatietesten hier zijn een stuk goedkoper en net zo betrouwbaar! Tipje zodat het zwanger worden je niet meteen extreem op kosten jaagt
Vliegen kan je cyclus ook een paar dagen in de war gooien. Ik weet niet of je nog lekker even op vakantie bent geweest?
Ja, de maand ervoor, was 14 oktober terug, 5 nov ongesteld (cyclus was toen te lang voor mijn doen, dag of 33) en nu dus ineens 27 dagen! Ik had niet gedacht dat die vliegreis (naar Azie) zoveel invloed zou hebben...