Pijnlijke stampen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Princess, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess

Princess Actief lid

Hallo medezwangere dames!

Vannacht geen oog dicht gedaan. Van 23u tot 3u constant gestamp, gedraai, gewoel, gekeer in mijn buik. En dat deed dus echt wel pijn. Ik voelde de stampen helemaal onderaan, zouden dit de voetjes zijn die zo'n serieuze stampen geven? Amai, ben echt stikop nu.

En waarom wordt die kleine altijd 's avonds actief als ik wil slapen? En meestal is ze dan nog heel erg lang bezig. Als dat nu een half uurke is ofzo is dat zo erg niet, maar 3 à 4 uur aan één stuk.... pfieuw!

Wie maakt dit ook mee?

Groetjes,
    Inge

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha lekker he? Hier ook een heel druk babietje die normaal lief gaat slapen als ik ook ga slapen.. echt ideaal. Een paar dagen terug had ze opeens bedacht dat de hele nacht draaien en schoppen en woelen een goed idee was... Ik ben toen om half 8 in slaap gevallen tot half 1 ofzo, had geen oog dicht gedaan :confused:

Hoop voor je dat je binnenkort toch nog effe lekker door kan slapen... Lekker als ie in stuit ligt, lijkt me een lekker gevoel die pootjes... Sterkte!

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Bij mij duurt het nooit zo lang, maar als die ligt te stampen dan doet het mij ook zeer af en toe... dan kan je echt een knietje of een voetje zien bewegen bij mijn ribben, en ik vind het niet lekker voelen :( Bij jou ligt de kleine in een Stuit? das lastig want stampen in je blaas is niet zo lekker... ik hoop dat ze wat rustiger wordt 's nachts, dan kan je nog wat uitrusten :)

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Tegen mij zei de vk dat als je overdag loopt en bezig bent enzo dat hij/zij dan in slaap gewiegd wordt en als jij probeert te slapen en dus rustig ligt, dat hij/zij dan wakker is en actief doet. Misschien helpt het om even uit bed te gaan en een beetje heen en weer te lopen? Ik weet het niet hoor, heb het zelf (nog) niet.

5. Princess

Princess Actief lid

Dat heen en weer lopen helpt niet. Zodra ik me terug leg, begint ze opnieuw... Soms begin ik gewoon in bed te wiegen, zo op mijn zij en soms helpt dat wel, maar gisteren juist niks!

Ik hoop ook dat ik nog wat rustige nachten krijg, want ik ben echt doodmoe.

Ondertussen weet ik dus niet of ze nog in stuit ligt. Na vannacht ben ik daar zo zeker niemeer van. Al lijkt het me ook weer sterk dat ze volledig zou gedraaid zijn vannacht.

6. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Wat ik ooit begrepen hebt is dat je juist als je gaat slapen vaak even met de baby gaat spelen (over de buik wrijven ed). Dan wordt het kindje wakker en gaat lekker spelen..

Misschien dus slim om dat te verplaatsen, vast om 18.00 met de baby gaat spelen dan is het tegen slaaptijd ook wel moe...

Jooze

7. Princess

Princess Actief lid

Spelen met de baby. De baby kiest zelf wanneer ze wil spelen, 't is niet zo dat ze enkel wakker wordt als ik met mijn handen over mijn buik wrijf.

Vannacht heeft ze niet zo lang gestampt, gelukkig. Een uurtje aan één stuk. En dan van 3u tot 3u30 opnieuw.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    de kleine begint bij jou al vroeg met pijnlijk trappe. Alicia voelde ik ook erg goed maar pas bij 23wk ongeveer werd het pijnlijk en met 35wk kwamen de blauwe plekken en de gekneusde ribben erbij :). op dat moment baal je als een stekker want elke beweging doet pijn maar er komt een tijd dat je er op terug denkt en dat je het mist haha.

hier was het trouwens ook heel veel in dfe nacht dat ze trapte

9. Princess

Princess Actief lid

Vroeg? Ik ben bijna 38 weken zwanger...

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    o ja haha ik zie het inderdaad, ik weet niet waar ik gekeken heb ik denk ergens daar bij 16dagen te gaan ofzo en heb er maar weken van gemaakt :) beetje scheel wordt tijd voor nieuwe lenzen denk ik :D

Deel Deze Pagina