afvallen tijdens ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BEEBIE1601, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BEEBIE1601

6 nov 2011
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

ik heb een vraagje, ik ben sinds maart gestopt met de pil, en heb aanvankelijk weinig gemerkt van het ontpillen. alleen nu heb ik de laatste weken al van verschillende mensen de vraag gekregen of ik was afgevallen. nou ben ik nooit dik geweest, sterker nog, altijd heel slank. ik heb geen andere eentgewoontes aangenomen, dus mij leek het niet heel waarschijnlijk.
    maar toen ik me eens ging wegen (ik had me al 1,5 jaar niet gewogen omdat ik altijd rond de 55 kilo zat) zag ik dat ik idd 2.5 kilo kwijt was. kan dit komen door het stoppen met de pil?

groetjes beebie1601

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha ik heb precies het zelfde..
    ben nu bijna 4 maanden gestopt ..en ben ook echt 4 kg. kwijt :)

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het kan best zo zijn hoor, dat het komt omdat je met de pil gestopt bent.
    Aangezien je er ook van kan aankomen als je ermee begint, lijkt het mij op zich best logisch dat je ook wat kan afvallen als je ermee stopt.

4. BEEBIE1601

6 nov 2011
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh nou ok, dan hou ik het daar maar op. maar moet niet doorgaan hoor, weeg al bijna niks haha!
    thnx dames!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #5 Bouwjaar1979, 12 nov 2011
    Laatst bewerkt: 12 nov 2011
    @ BEEBIE1601 sorry dat ik het zeg, maar houd je het een beetje in de gaten? Ik weet niet hoe lang je bent en hoe je bouw is, maar als je echt veel gaat afvallen: als te licht wordt is dit weer niet bevorderlijk voor je cyclus. Veel succes!!

6. BEEBIE1601

6 nov 2011
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey!

thnx voor je bezorgdheid :D stel ik op prijs! maar ik let wel op hoor, ik ben vrij klein, maar heb altijd onder mijn bmi gezeten. nooit een grammetje vet teveel gehad. ma hou t wel in de gaten, zodra mijn cyclus extreem gaat veranderen sta ik bij de h.a op de stoep hoor!

thnx again!

groetjes!

Deel Deze Pagina