hallo dames ik heb een vraagje, ik ben sinds maart gestopt met de pil, en heb aanvankelijk weinig gemerkt van het ontpillen. alleen nu heb ik de laatste weken al van verschillende mensen de vraag gekregen of ik was afgevallen. nou ben ik nooit dik geweest, sterker nog, altijd heel slank. ik heb geen andere eentgewoontes aangenomen, dus mij leek het niet heel waarschijnlijk. maar toen ik me eens ging wegen (ik had me al 1,5 jaar niet gewogen omdat ik altijd rond de 55 kilo zat) zag ik dat ik idd 2.5 kilo kwijt was. kan dit komen door het stoppen met de pil? groetjes beebie1601
Het kan best zo zijn hoor, dat het komt omdat je met de pil gestopt bent. Aangezien je er ook van kan aankomen als je ermee begint, lijkt het mij op zich best logisch dat je ook wat kan afvallen als je ermee stopt.
oh nou ok, dan hou ik het daar maar op. maar moet niet doorgaan hoor, weeg al bijna niks haha! thnx dames!
@ BEEBIE1601 sorry dat ik het zeg, maar houd je het een beetje in de gaten? Ik weet niet hoe lang je bent en hoe je bouw is, maar als je echt veel gaat afvallen: als te licht wordt is dit weer niet bevorderlijk voor je cyclus. Veel succes!!
hey! thnx voor je bezorgdheid stel ik op prijs! maar ik let wel op hoor, ik ben vrij klein, maar heb altijd onder mijn bmi gezeten. nooit een grammetje vet teveel gehad. ma hou t wel in de gaten, zodra mijn cyclus extreem gaat veranderen sta ik bij de h.a op de stoep hoor! thnx again! groetjes!