hoi, ik bedoel het niet verkeerd maar die theorie van iedereen klopt niet helemaal voor iedereen, ik werk nl in de horeca.. en mij mogen ze 6x een contract geven voordat het vast moet worden. toen ik dat hoorde schrok ik er echt van!!! hoe belachelijk. maar ja je werkt nl niet in de horeca haha! voor zover ik weet telt het uitzendburo niet mee!! want toen werkte je voor het uitzxendburo en niet voor dat bedrijf ( als je snapt wat ik bedoel ) tja ik weet niet of ze daar personeels zaken hebben en anders toch ff vragen. is beter als hier in onzekerheid blijven zitten succes
Ik vind het ook belachelijk die 6x. Ik heb eerst 5 jaar ergens gewerkt maar daar ben ik zelf weggegaan en nu alweer 1,5 bij van der Valk. Eest wou ik wachten op een vast contact maar ik heb geen zin om 6 jaar te wachten dus we zien wel hoe het loopt
Volgens mij was die theorie juist hierboven ook besproken ... @Flipper, fijn dat ik heb kunnen helpen! Komt die baan als loonadministrateur toch nog eens van pas hè ! Groetjes, Josien