mijn zusje heeft extra ehm, toeslag? weet ik hoe het heet. meer studiefinanciering in ieder geval omdat haar moeder geen cent te makken heeft, en ze geen contact met haar vader heeft. en mijn vader hoeft ook niet voor haar te betalen. maar als ze wel bij hun inwoont, krijgt ze minder omdat ze dan geen huur etc hoeft te betalen, wat ze voorheen dus wel moest op kamers. maar ik zie er ook gewoon vanaf zoals ik zei, we hebben geen huurhuis dus met huursubsidie hebben we niks te maken. maar mijn man zijn baan hangt ook momenteel even aan een zijden draadje, en stel dat ze op papier wel bij ons in woont, waar ze dan ook vaak wel te vinden is, dan komt die extra studiefinaciering van haar niet ten goede van een eventuele uitkering die mijn man zou moeten aanvragen. dus ze kijkt zelf maar even wat ze doet, of ze gaat hier in de buurt een kamer zoeken, of ze vind een ander slachtoffer, maar ik heb geen zin in frauderen en de hele onzekerheid daarbij. of ze zoekt maar een baantje, waar ze wel al mee bezig is. wou dat ik haar kon helpen, maar helaas.