Pukkeltje/puistjes in gezicht

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jubbos, Jun 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi,

sinds een paar dagen heeft mijn zoontje wat pukkeltjes/puistjes in zijn gezicht, ze zijn klein, rood en met een geel puntje. Hij heeft ze voornamelijk op zijn wangen en kin/nekje.
    Zijn die die pukkeltjes die komen door de hormonen of zou het een reactie op de flesvoeding zijn?
    Iemand een idee?

Groetjes,

Marlous

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    heeft mijn dochter ook, moet je niks aan doen gaan vanzelf weg

3. muiz

muiz Actief lid

Feb 22, 2008
    287
    0
    0
    Ja die zijn binnen paar dagen/week weer weg. Is nog van de hormonen van jou die ie in zijn lijfje nog heeft.

4. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hier ook hoor, noemen ze de 4 weken pukkeltjes. Moet je maar eens op googlen ;) CB raadde smeren met Vaseline Lanette aan en dit helpt enorm

5. MacG

MacG Bekend lid

Mar 3, 2009
    538
    0
    0
    Hier had ons mannetje ook pukkeltjes. Wij hebben er niets opgesmeerd, ze drogen vanzelf in en dan valt er een wit bolletje af. Het duurt wel een tijdje voordat ze allemaal weg zijn. Ik weet niet meer precies hoe lang, maar in ieder geval is ons mannetje (nu 5 maanden) al weer heel lang pukkeltjes-loos :).

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mijn zoontje had dit ook heel erg toen hij ongeveer 2 weken oud was. Het duurde geloof ik een weekje of 2, toen was het helemaal over. Ik smeerde er vaseline uit een tube op (niet die gewone vaseline), en dat hielp goed.

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

ik dacht inderdaad al dat het van de hormonen zou zijn, hij heeft er erg last van want hij heeft ook borstjes...we wachten rustig af totdat het weg is

Share This Page