15 weken zwanger, en dit voel ik.. Goed of zorgen ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Hallo dames.:)

'sochtends sta ik met pijn op in de buik, onderin.
    Moet dan een poosje op rand van het bed blijven zitten, of weer eventjes gaan liggen op mijn zij.
    "savonds voor dat ik naar bed ga, heb ik last van een stijve buik wat totaal niet meer mee werkt. Ik kan er zelfs wel krom van lopen als ik even naar de douche of wc loop voordat ik mijn bed in stap.:$
    Wat ik voel:
    'sochtends steekt het wat onderin mijn buik.
    & 'savonds, trekt de pijn aan allebei de zijkanten van mijn buik en trekt soms door naar onder mijn borsten.
    Als ik mij om draai in bed, moet ik dat heel rustig doen want ik voel van alles aan alle kanten van mijn buik.
    Ik kan ook alleen maar op mijn rechterzij liggen, en om af te wisselen ga ik naar mijn linkerzij.

Kan iemand mij hier meer over vertellen..
    Verder voel ik me niet verkeerd ofz..
    Moet ik me ergens melden, :(:(
    Graag snel antwoord..

Groetjes..

2. Doe

Doe Lid

3 jun 2010
    60
    0
    0
    Ik denk zelf dat je flink bandenpijn hebt, dat is die pijn bij het omdraaien. Je baarmoeder schommelt in de banden en die kunnen behoorlijk zeer doen bij een onverwachte beweging zoals draaien in bed.
    Maar steken onder in je buik kunnen ook op blaasontsteking duiden. Ik heb er een gehad met 17 weken en voelde me na een kuurtje van de huisarts een stuk beter.
    Sterkte!

3. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hey, ik heb hetzelfde maar niet zo extreem... Vandaag ook hele ochtend steekjes e.d.
    Heb vk gevraagd en was gewoon groeipijn.. Neem aan bij jou ook, maar dan een ergere variant? Als je t niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen.. Daar zijn ze voor toch?!
    Succes ermee! :)

4. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Hay,

Bedankt voor jullie reacties..
    Ja daar zijn ze voor inderdaad, dacht ga eerst is even kijken als er meer mensen zijn met zulke klachten. Het is dus wel extreem bij mij.. umm kan ik dus beter wel even bellen..

Groetjes..

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ik herken ook wat je zegt, maar toch ook wel minder extreem. Er zijn idd momenten dat ik krom loop, maar dat komt niet zo vaak voor.
    Denk idd bandenpijn, maar wel in extreme mate.

Sterkte!

6. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ja precies het is zeer vervelend..
    Ze zeggen dat een buikband ter ondersteuning zodat de buik niet teveel hangt ook moet helpen.
    Kun je die ook in winkels krijgen... heb ze nog niet ergens gezien.

Deel Deze Pagina