Cursus met partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meertmeert, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meertmeert

meertmeert Nieuw lid

6 jan 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo alle mommy's to be!

Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij erbij kan helpen.

Ik zou graag 1 keer met mijn vriend een zwangerschapscursus willen volgen. Maar eigenlijk bij alles wat ik op internet kan vinden gaat het meteen om een hele cursus van meerdere lessen.

Iemand misschien tips waar ik wat zou kunnen vinden in de omgeving van Haarlem?

Ik hoor het graag :)

2. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha...dat is nou precies wat ik ook zocht....en ik heb er een gevonden. Het is een hele cursus in 1 dag.

Ik ga naar degene in Almere, maar wellicht is Adam wat voor jullie kwa afstand?
    Ik vond hem niet duur in verhouding met andere cursussen. Ik krijg het niet vergoed, maar omdat het niet een giga bedrag is is dat te doen.
    Het is bij ons van 10:00 tot 16:00 inclusief lunch. De groep bestaat uit alleen maar stellen.

Cursus bevallen

3. meertmeert

meertmeert Nieuw lid

6 jan 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahh super! ik ga er meteen even naar kijken :D
    Dankje!

4. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Mijn vriend en ik gaan de cursus hypnobirthing doen. Dat doe je standaard met z'n tweeën.
    In Haarlem zit er 1 maar die doet tot de zomer geen cursussen. Kijk anders eens hier voor andere cursusleiders: Vind een HypnoBirthing® cursusleidster in Nederland

5. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Samen bevallen geeft ook prive cursussen en dat is dan 1 avondje geloof ik

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.915
    3.937
    113
    Veel cursussen hebben 1 partneravond, misschien is dat wat? Of wil je zelf ook niet meerdere lessen volgen?

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Wij hadden een cursus van 5 avonden waarbij de man ook alle 5 uitgenodigd is. Opvallend was dat de avond over borstvoeding het minst bezocht werd door de mannen.
    Wij vonden 5 avonden erg veel en lang duren, veel herhaling van wat we al wisten zoals de kraamzorg die een avond iets komt vertellen... intake van onze kraamzorg was precies hetzelfde (was ook zelfde bureau) dus was herhaling en dus informatie waar we niets aan hadden. Ze moeten iedere cursist natuurlijk bedienen, maar het niveau was wel wat laag hoor. Ik zou er niet nog eens naartoe gaan.

Deel Deze Pagina