kan nierbekkenonsteking oorzaak zijn voor miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nisa, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    mijn vraag is: kan een langdurige blaasontsteking overgaan tot nierbekkenontsteking en dat je hierdoor een miskraam kan krijgen

mijn urine had de laatste paar weken tussen 6-9 weken een sterk zoetere geur, ook vaak en kleine beetjes plassen maar geen pijn of branderig gevoel.

helemaalniet gedacht dat het een blaasontsteking kon zijn

mijn gyn. stelde een urine onderzoek voor

bleek het een blaasontsteking te zijn. had nitriet en veel bacterien in urine

na antibioticakuur nog steeds last van vaak + kleine beetjes plassen

zou het een nierbekkenontsteking kunnen zijn en de bacteriën naar "binnen" zijn gedrongen en dat het hartje niet meer klopte na 8/9 weken

want had helemaal geen bloedverlies met 10 weken nog steeds misselijk en braken, gespannen borsten

mijn vraag is is het mogelijk?

ik wil het gewoon weten ik denk dat ik het zo beter een plek kan geven als jullie me daarbij kan helpen heel erg bedankt

liefs ,
    nisa

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hio Nisa,

ik moet zeggen dat ik je daar niet echt een duidelijk antwoord op kan geven. Ik heb er toevallig laatst naar gezocht en kon zo gauw niets vinden. Meestal is het toch een natuurlijke selectie geweest los van de ontsteking, aar ik denk dat er ook wel een kleine kans bestaat dat het daaraan heeft gelegen. Bel anders de poli gyn eens op, wellicht dat ze je daar duidelijker antwoord kunnen geven.

groetjes Brigitte

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hmm, ik ben zelf in het buitenland (al bijna 2 jaar) en hier werkt het iets anders :(

het is niet zo makkelijk om de gyn. aan de telefoon te krijgen en de dame aan de balie is niet wijzer als een receptionist dus dat schiet niet op.

je MOET langsgaan mocht je iemand willen spreken en ze werken niet met afspraken maar net als een inloopspreekuur , vorige keer moest ik 2 uur wachten! plus dat ik voor elke bezoek lekker mag betalen :)

mocht je toch nog wat hierover vinden zou ik het ZEER op prijs stellen als je me er van op de hoogte stelt.

alsnog bedankt

nisa

Deel Deze Pagina