vraagje over indalen tweelingzwangerschap 38+2

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sassie1980, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nu 38 weken en 2 dagen zwanger van een tweeling.
    Vorige week donderdag hadden we controle bij de gynaecoloog, toen lag de linkerbaby boven de bekkeningang.
    Sinds 4 a 5 dagen heb ik 's avonds en 's nachts wat gerommel, de harde buiken voelen vervelender, ook heb ik wat krampen en steken. Eergisteren had ik zelfs pijnlijke steken in mijn onderkantje.
    Nu hadden we gisteren weer controle bij de gynaecoloog en blijkt de linkerbaby ingedaald te zijn.

Kan ik nu verwachten dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten of zegt dit helemaal nog niks? Ik dacht namelijk dat je kindje bij een tweede zwangerschap pas vlak voor of zelfs tijdens de bevalling zal indalen.

Groetjes Saskia

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi saskia,

het wil inderdaad niet zeggen dat de bevalling er om die reden snel aan zit te komen. Ook bij een 2e zwangerschap kan een hoofdje gewoon op tijd indalen.

Groetjes Brigitte

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Bedankt voor het snelle antwoord.

Ik begin gewoon een beetje ongeduldig te worden, mijn buik is enorm en ik heb veel bekkenpijn, dus ik hoop gewoon dat ze snel willen komen.

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Kan ik me helemaal voorstellen, ik hoop voor je dat je niet meer zo lang hoeft te wachten!

Deel Deze Pagina