mijn dochtetje is in juli 2 jaar geworden en heeft nu nog steeds geen oproep gehad van het cb terwijl ze dacht ik rond 2 jaar er toch weer heen moet ! Rond hoe oud kregen jullie kindjes de oproep hoor het graag
Met 2 jaar en 4 maanden. Een maand later dan eigenlijk moest want de vakantie zat er tussen. Dus zul je nu bijna bericht moeten krijgen ( ik las het eerder verkeerd)
bij ons maken ze altijd gelijk een afspraak voor de volgende keer. Esmee word in november 2 en 2 dec moet ze weer heen. als ze 2 zijn mag je weer heen. anders naar het cb bellen???
wij zitten nog steeds te wachten tot de 18 maanden oproep, hij kan bijna weer! IK heb al een paar keer gebeld, maar echt niks gewoon
Ik heb toevallig vanochtend zelf gebeld (Niels is 15 september 2 geworden); ze hadden de vorige x al gezegd dat als ik rond z'n 2e verjaardag nog niks had gehoord van ze dat ik zelf maar contact op moest nemen. Heb nu een afspraak gemaakt voor 23 november, schijnt echt heel erg druk te zijn daar en de dame die ik aan de telefoon kreeg vertelde me dat zuigelingen op dit moment even de voorrang hadden.
ik heb idd ook zelf gebeld.. maar ze hoeven niet geprikt te worden. ik vind dan de termijn maandje eerder of later niet zo belangrijk
maken ze op jullie cb als je komt niet gelijk een volgende afspraak dan? dat is ook lastig als je er steeds op moet wachten.
Hier is met 18 maanden check ook gelijk de 2 jaar afspraak gemaakt. Ze wordt over 1.5 week 2 en 3 november moeten we er naar toe.
Ik kreeg rond Rick's verjaardag de oproep, maar het was heel druk. Hij moet nu komende vrijdag komen. Bij ons is het peuter en zuigelingenbureau apart, tenminste op aparte dagen, wel in dezelfde ruimte met dezelfde arts/wijkverpleegkundige. Maar bij het peuterbureau is er geen assistente aanwezig dus kan er niet ter plekke een afspraak gemaakt worden.
hier ook nog steeds niet, en sophie is begin sept 2 geworden. ik wacht wel af, heb het nog druk zat en begrijp dat het voornamelijk controle is en wat ze allemaal al kan. oproep komt vanzelf wel.
sven was in juni 2 geworden en zou bij 2 jaar opgeroepen worden. Begin september maar eens gebeld en toen zeiden ze dat het erg druk was en dat ze achter liepen... maar toen gelijk een afspraak gemaakt...